- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Filmkomieken
Knock-out: Filmkomieken
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Die heb ik er tussen gezet want ik neem aan dat je met Joey Adams gewoon Joey Lauren Adams bedoeld?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Bourwie? Hoe is die hier tussengekomen, of zit er een gigantische hiaat in mn filmkennis?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
1-5 Bourvil natuurlijk. DE grote franse Komiek naast Louis de Funes. Boordappel toch
En die Sellick is alleen onbedoeld grappig, lijkt me niet de definitie van een Filmkomiek. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Johnny Depp is erin gezet omdat hij meestal veel humor in zijn rollen heeft liggen. Is lang een twijfelgeval geweest of hij erin mocht.
2-0
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Nee echt nog nooit van Bourvil gehoord en ik heb toch best wat filmkennis. Nou ja, ik zal er wel niet veel aan missen denk ik.
Waarom moeten deze twee nu tegen elkaar
. Elwes is echt hilarisch Wish You Were Dead en erg goed in Hot Shots. Depp is dan weer zo leuk is zoveel films. Nou ja, Depp dan maar
4-0
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik wordt altijd al misselijk als ik Moranis op het scherm zie verschijnen. Bijzonder irritante man. Fernandel ken ik verder niet, maar mijn stem gaat naar hem:
1-1
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Cary Elwes met 6 tegen 0 eruit ?!
Jullie moeten toch echt Wish You Were Dead een keertje gaan kijken, mensen, want dit is te schandalig voor woorden. Hoe grappig die Depp ook is ! 
2-1