- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out : Beren, Leeuwen en F. L. Oscars !
Knock Out : Beren, Leeuwen en F. L. Oscars !
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Eh.. Short Cuts was de eerstgenoemde toch?
Dus als jij op Short Cuts stemt is het 7-7 (doe maar
)
Als jij op Rashomon stemt, is Short Cuts er juist uit..
Wat heeft Rashomon met deze ronde te maken?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Nuovo cinema Paradiso (Cinema Paradiso, 1989)
Trois couleurs: Bleu (1993)
0-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
6-8 Rashomon eruit 
Short Cuts eruit is nog veeeel erger!
Maar ja 6 Sento stemmers kennen Short Cuts niet en Fisherking geeft Short Cuts een 4,5 en heeft niet op Sen to gestemd maar hier wel

Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Voor de geinteresseerden: aan het begin van deze ronde waren er nog 3 beren, 7 leeuwen en 7 oscars in de running, met Rashomon als dubbele leeuw-oscar.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Maar ja 6 Sento stemmers kennen Short Cuts niet en Fisherking geeft Short Cuts een 4,5 en heeft niet op Sen to gestemd maar hier wel
Dan zou je bij dit spel MOETEN stellen, dat iedereen alles gezien moet hebben om tot een eerlijk vergelijk te komen.
Aangezien dit, om voor mij onduidelijke redenen, niet gedaan wordt, en vrijwel elke stemming eindigt in de meest geziene films, acteurs, actrices, voel ik me volledig vrij te stemmen hoe ik me voel...
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik stem ook als ik de films niet gezien heb, maar niet als ik geen idee heb waar ze over gaan. Ik ben een groot fan van Altman (een van de weinigen op deze site heb ik de indruk) en wacht al erg lang op het moment dat Short Cuts eens beschikbaar is in de bibliotheek, maar ondanks alles denk ik er zeker van te zijn dat Sen to mij meer zal bevallen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dan zou je bij dit spel MOETEN stellen, dat iedereen alles gezien moet hebben om tot een eerlijk vergelijk te komen.
Aangezien dit, om voor mij onduidelijke redenen, niet gedaan wordt, en vrijwel elke stemming eindigt in de meest geziene films, acteurs, actrices, voel ik me volledig vrij te stemmen hoe ik me voel...
Dat mag, maar ik vind het wel vreemd dat je de voorkeur geeft aan een film die je niet kent (volgens je stemmen) dan een film die je met 4,5* hebt gewaardeerd.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Smultronstället (Wilde Aardbeien, 1957)
Xich lo (Cyclo, 1995)
1-0
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
De kwarfinale, 8 punten, 2 verschil
(4 leeuwen, 2 beren en 2 oscars)
Hana-bi (Fireworks, 1997)
8 1/2 (1963)
Karakter (Character, 1997)
Ivanovo detstvo (Ivan's Childhood 1962)
Magnolia (1999)
Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away 2001)
Trois couleurs: Bleu (1993)
Xich lo (Cyclo, 1995)