- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out favoriete actrices
Knock-out favoriete actrices
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Enige Japanse dame uit het gezelschap meen ik. Maar wie is ze ? 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Twee woorden:
Vrouw
Rashômon
Zegt dat genoeg? 
kos
-
- 46690 messages
- 8847 votes
.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Een staaltje splijtende ironie en cynisme daar kos 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ieman die meedoet in een film met de titel "The Positively True Adventures of the Alleged Texas Cheerleader-Murdering Mom" moet gewoon beter zijn dan zo'n trien uit Troy
.
3-1
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
2-0
Waarom zit Drew Barrimore niet in deze knockout??? Dat is mijn favoriete actrice. En als ik zo naar meningen hier op MM, en meningen van mensen in het algemeen kijk, lijkt het erop dat ze waarschijnlijk de #1 actrice bij veel mensen is.
Ik verzoek toch sterk om haar toe te voegen en een van de andere actrices die niet zoveel mensen kan boeien te laten vervallen uit de overgebleven deel van de loting in de 1e ronde. Zo een knock out is toch niet compleet zonder Drew 
Ik stel voor "Bibi Andersson" om maar wat te noemen te vervangen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2-0
Waarom zit Drew Barrimore niet in deze knockout??? Dat is mijn favoriete actrice. En als ik zo naar meningen hier op MM, en meningen van mensen in het algemeen kijk, lijkt het erop dat ze waarschijnlijk de #1 actrice bij veel mensen is.
Ik verzoek toch sterk om haar toe te voegen en een van de andere actrices die niet zoveel mensen kan boeien te laten vervallen uit de overgebleven deel van de loting in de 1e ronde. Zo een knock out is toch niet compleet zonder Drew 
Ik stel voor "Bibi Andersson" om maar wat te noemen te vervangen.
Volledig mee eens, we kunnen haar ook omwisselen met een van de zwartwit actrices die al door is en toch niemand kent