- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out favoriete actrices
Knock-out favoriete actrices
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Wie zegt dat ik ze niet ken? Ik zeg alleen dat het een saaie actrice is. Mensen kennen volgens mij juist Tomei amper anders had dit toch nooit 5-0 kunnen worden. Ze is een uitstekende actrice die veel passie en energie in haar rollen stopt. Close mag dan wel 5x genomineerd zijn, maar heeft terecht nooit gewonnen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wie zegt dat ik ze niet ken? Ik zeg alleen dat het een saaie actrice is. Mensen kennen volgens mij juist Tomei amper anders had dit toch nooit 5-0 kunnen worden. Ze is een uitstekende actrice die veel passie en energie in haar rollen stopt. Close mag dan wel 5x genomineerd zijn, maar heeft terecht nooit gewonnen.
Ik neem aan dat je het verhaal over de oscar van Tomei kent,......zij had eigenlijk ook niet gewonnen.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
3-1
Heeft toch één memorabele rol op haar conto, Bancroft ken ik eigenlijk niet goed.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
3-2
Ik neem aan dat je het verhaal over de oscar van Tomei kent,......zij had eigenlijk ook niet gewonnen.
Nee zegt me niets, ben wel nieuwschierig vertel. Had meteen even op internet gekeken maar daar staan nergens bijzonderheden bij, alleen dat ze die oscar heeft gewonnen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het verhaal is dan Jack Palance het briefje met daarop de naam van de winnares niet kon lezen en toen zelf Marisa Tomei uitriep tot winnaar omdat hij haar wel leuk vond. Eigenlijk had Vanessa Redgrave moeten winnen...
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Ik denk dat de hogere machten het dan niet konden aanzien dat Tomei die Oscar niet zou winnen en even een stokje hebben gestoken 
Is dat verhaal waar of slecht een gerucht?
Ik vond haar ieder geval een zeer terechte winnaar.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Tsss, dan is er eens eentje die een écht schitterende rol gespeeld heeft, is ze er al uit voor ik de kans krijg