- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out favoriete actrices
Knock-out favoriete actrices
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Naomi (ik ben een lekker wijf, maar heb nog nooit iets gepresteerd) door tegen Sigourney (Alien(s)) Weaver. Ik haak af!
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Barrymore
eruit
Zo positief als de vorige ronde was, zo slecht deze. Maar wel blij dat Barrymore die dankzij mij nog mee heeft gedaan de moeite toch heeft beloond met een aardige prestatie. En eerlijk is eerlijk, ze had een waardige tegenstandster.
4-1 Kidman
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heeft Naomi weer pech (de user dan he
) kan hij niet op zn favo actrice stemmen (al gaat ze toch door als de stand zo blijft maar dat maakt effe niet uit)
Weer een enorme pech inderdaad maar toch bedankt Naomi stemmers. 
En nu moet eigenlijk Naomi Watts on-line komen voor de genadestoot.
Had eigenlijk wel zo moeten zijn maar zolang Naomi wint no regrets van mijn kant.
Ik ga mijn leven beteren, als Naomi aan bod kan komen geen bezoek meer. 
Sorry gilles 
Geeft niet, jij bedankt. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Naomi (ik ben een lekker wijf, maar heb nog nooit iets gepresteerd)
Het is een mooie vrouw maar heeft ook genoeg acteertalent, het is niet dat ze leunt op haar looks. Om haar nu zo aan te vallen omdat ze wint van een lelijk eendje...
Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen vier jaar. Ze hoort nog niet zolang tot de top maar het is erg indrukwekkend te zien wat voor reputatie ze heeft opgebouwd in zo'n korte tijd en een ouwe rot in het vak er zo uitknikkerd. Weaver is ook helemaal niks bijzonders imo.
De battle tussen Naomi's beste vriend en 1 van haar twee rolemodels, leuk!
5-1 Kidman
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
5-2, maar alles wat ik het echt waard vond om te winnen ligt er al een tijdje uit.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
5-3 Maar Kidman vind ik ook prima.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Kwartfinales (9 punten 2 verschil)
1. Naomi Watts - Sigourney Weaver
2. Nicole Kidman - Julianne Moore
3. Jodie Foster - Kate Winslet
4. Winona Ryder - Michelle Pfeiffer
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen vier jaar. Ze hoort nog niet zolang tot de top maar het is erg indrukwekkend te zien wat voor reputatie ze heeft opgebouwd in zo'n korte tijd
Tuurlijk ze zat in Down, van Dick Maas
Sorry helemaal over het hoofd gezien. Ook in dat konijnenpak was ze fantatstisch, wat een mimiek
Oscars Bring it on 
The Ring, wel gezien, maar totaal vergeten, kan me de cast van Scream van 10 jaar eerder nog wel voor de geest halen, dus die kan 't ook niet zijn geweest.
En dan heeft ze het geluk gehad in M Dr te zitten, een goede film, maar een goede acteer pretatie? Niet beter dan alle andere vrouwelijke rollen in het werk van DL. Dus niets om haar over op te hemelen.
En dan nog het totaal overschatte 21 Grams, sorry hoor, maar met een rol zonder make-up ben je er nog niet IMO.