- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Rik Cremers
-
- 1439 messages
- 3169 votes
Uhm, hij zette die ene neer nadat er was gezegd dat die scene van jou al was geweest. En jij zet zonder pardon een andere neer. Kan een foutje zijn natuurlijk maar je moet niet gelijk zo reageren. Hou het leuk
En we gaan verder met die scene van Dolls en als die battle is afgelopen mag jij die van The Station Agent (heel aardige scene trouwens) overnieuw doen. Goed? 
Was inderdaad een foutje, want toen die van Dolls geplaatst was zei jij dat ie al geweest was, dus plaatste ik ook weer een nieuwe. Maar blijkbaar had je het over Misery en niet (wat ik dacht) over Dolls 
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Hehe, ik had eerst een scene uit zatoichi, die bleek al geweest te zijn, dus had ik een nieuw berichtje geplaatst dat ik er nu een had die nog niet geweest was. Sorry dat het misschien een beetje vaag was 
Moeilijk maar toch Sonatine...
4-2
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
5-2 maar lastig, was het de herkenningsscene uit Dolls geweest van enkele minuten daarvoor, had die mijn stem gehad.
Onderhond
-
- 87715 messages
- 13127 votes
Maar die was dus al wel geweest
. En inderdaad, dan was ik ook voor Dolls gegaan.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
De baby/trip/slaapkamerscene uit Trainspotting moet ook eens mee gaan doen. Herzag trainspotting deze vakantie en het is een geweldige scène.
Onderhond
-
- 87715 messages
- 13127 votes
Vraag me trouwens toch af of mensen nu op de scene of op de film stemmen ? Mooie scene uit Dolls, maar zo speciaal toch niet ?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zijn er nog stemmers in de zaal?
Ik heb hierna een leuke klaarstaan 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 8231 votes
Vanavond 21.38 uur kan er sowieso een nieuwe geplaatst worden. Dan loopt de deadline van 3 dagen af (nieuw regeltje, staat een paar pagina's terug). De scène die dan voorstaat, heeft gewonnen.
Miss Daisy
-
- 321 messages
- 2291 votes
Ik vraag me of mensen enkel stemmen als ze beide films gezien hebben. Ik kan niet stemmen want ik heb geeneen van de films gezien 
Onderhond
-
- 87715 messages
- 13127 votes
1-1 duidelijk. Fight Club kent ook veel betere scenes.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Welke scène uit Fight Club is dit precies?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
De scene waar hij die blonde jongen helemaal stuk slaat
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zegt me helemaal niks meer. Ik stem maar niet.