- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 8231 votes
Die scène uit Apocalypse Now is al geweest.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
ik herinner me juist die scene van robocop niet meer...
vandaar dat ik voor PF stem:
10-8
met dit soort argumenten komen we er wel.......
AN is al geweest.... genoeg goeds over (als maar niet iedereen blind op de bekendere film stemd
)
Deze dan maar...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Pulp Fiction

VS.
Wild at Heart - overval waarbij William Dafoe zijn eigen hoofd er af schiet en een hond er met de hand van de bewaker vandoor gaat.

0-1
Skyper
-
- 646 messages
- 0 votes
met dit soort argumenten komen we er wel.......
AN is al geweest.... genoeg goes over (als maar niet iedereen blind op de bekendere film stemd
)
Deze dan maar...
uhm...
Ik heb robocop nog niet zo lang geleden gezien(later dan PF) en ik herinner mij die scene niet specifiek meer en die van PF wel.
Dat vind ik een goed argument zeker in vergelijking met sommige stemmers.
Ik stem niet om de film maar om de scene
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
uhm...
Ik heb robocop nog niet zo lang geleden gezien(later dan PF) en ik herinner mij die scene niet specifiek meer en die van PF wel.
Dat vind ik een goed argument zeker in vergelijking met sommige stemmers.
Ik stem niet om de film maar om de scene
Het ging om de openingsscene waar ED 209 aan de directie gepresenteerd werd om vervolgens de halve directie kamer en één van de directeuren letterlijk aan flarden te schieten. Dat terwijl de rest die persoon bij zich weg probeerd te duwen. Erg onverwacht, hilarisch, geweldadig en een flinke sneer naar de egoïstische cultuur bij het hoger mangement. De bioscoop waar ik de film indertijd zag barste na het zien van deze scene bijna uitelkaar van het gejuich en applaus waarmee deze scene ontvangen werd..
Ik kan me daarom ook nauwelijks voorstellen hoe mensen die andere scene beter kunnen vinden.... (Of je moet natuurlijk niet van geweld houden.)
Rik Cremers
-
- 1439 messages
- 3169 votes
Pulp Fiction

vs
Elephant: Girl in Cafeteria: What are you writing?
Alex: Uh, this? It's my plan.
Girl in Cafeteria: For what?
Alex: Oh, you'll see.