- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages
Knock-out: filmpersonages
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bedankt voor het checken, kan ik dat gelijk verlagen. Bedankt Art.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lijkt me niet verstandig om in dit topic daar over in discussie te gaan. Als een film alles letterlijk jat kan je zo'n verlaging verwachten bij mij, hoop dat je met die argumentatie wat kan om het maar kort te houden. Ik wist het niet totdat Onderhond die informatie gaf bij The Lion King.
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Bedankt voor het checken, kan ik dat gelijk verlagen. Bedankt Art.
kom op. The lion king blijft toch een mooie film, ook al is het een rip off. Je moet daar iets minder mee in zitten, vind ik. Als je het eerst een goede film vond, en het nu alleen maar verlaagt omdat het een rip off is, vind ik dat belachelijk.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Op zich een interessante discussie, maar kan dit niet in het topic van The Lion King?
Het is nu 3-2 voor Mahatma Gandhi en tegen Lloyd Dobler.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik niet. Ik hecht waarde aan originaliteit en wat gejatte dingen kan maar heel de film. Je mag het belachelijk vinden maar ga er vanaf nu niet meer op in, ik heb mijn argumentatie gegeven, take it or leave it.
Op zich een interessante discussie, maar kan dit niet in het topic van The Lion King?
Ik heb mijn laatste zegje gedaan.
Mijn argumentatie voor mijn keuze; Gandhi is een van mijn spirituele leermeesters die veel heeft betekent in mijn boeddhistische leer en Kingsley doet het nog eens geweldig ook.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik niet. Ik hecht waarde aan originaliteit
Dan zou je LOTR toch hoger moeten waarderen....
PS Het verhaal van de lion king is al zou oud als de weg naar Rome. Ik denk de de bijbel vol staat met verhaaltjes over vader, boze oom(stiefmoeder, whatever), zoon verhaaltjes.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
LOTR schiet tekort op genoeg andere vlakken.
Dat is het verhaal wel heel erg zwart wit samenvatten, Lion King was gewoon exact hetzelfde als Kimba the white lion. Is het LOTR hoofdstuk nu eindelijk afgesloten? Mijn beoordeling voor LOTR verandert pas als MM de beoordeling 0,0* in het leven roept.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Beetje triest hoor .. LOTR Kanje eigenlijk niet zo laag geven ookal vind je het een shit film (verhaal kan je slecht vinden ja ) .. de special effects , de beelden muziek etc zijn gewoon goed .. dat is een feit
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
. Een trip naar de dichtbijgelegen woordenboek lijkt me op z'n plaats hier.
Geloof me vrij, de special effect, beelden en muziek kan je ook slecht vinden. Daarnaast behoudt iedereen z'n eigen rating systeem, waar jij niks mee te maken hebt.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
PS Het verhaal van de lion king is al zou oud als de weg naar Rome. Ik denk de de bijbel vol staat met verhaaltjes over vader, boze oom(stiefmoeder, whatever), zoon verhaaltjes.
Ik wist niet dat er in de bijbel sprake was van een stokstaartje en een everzwijn.
Onnodige vergelijking.
Is dan ook de Disney klassieker Snowwhite slecht?
Je kunt evengoed zeggen dat alle films waarin slechterikken voorkomen ook van de bijbel afkomstig zijn. 
Beetje triest hoor .. LOTR Kanje eigenlijk niet zo laag geven ookal vind je het een shit film (verhaal kan je slecht vinden ja ) .. de special effects ,de beelden muziek etc zijn gewoon goed .. dat is een feit
Special effects-->gewoonweg teveel SF effects in ROTK.De meest overgewaardeerde film ooit.
Muziek-->smaken VERSCHILLEN in de muziek.
De beelden -->landschappen zijn wel mooi, maar vele sets worden toch wel mogelijk gemaakt via computer.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
En de eeuwige strijd tussen goed en kwaad is niet voor niets een eeuwige strijd. Al VOOR de Bijbel...
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Mahatma Gandhi (Ben Kingsley, Gandhi) - Lloyd Dobler (John Cusack, Say Anything…)
6-2
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Legolas (Orlando Bloom, The Lord of the Rings) - Jerry Lundegaard (William H. Macy, Fargo)
0-1
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7943 votes
Jack Celliers (David Bowie, Merry Christmas, Mr. Lawrence) - Don Logan (Ben Kingsley, Sexy Beast)