- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages
Knock-out: filmpersonages
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dr. Frank N. Furter (Tim Curry, The Rocky Horror Picture Show) - Simon Phoenix (Wesley Snipes, Demolition Man)
0-1
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7943 votes
Simba (Matthew Broderick, The Lion King) - Prot (Kevin Spacey, K-Pax)
1-0
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
3-4 K-Pax niet gezien maar kiezen voor zo een simpele rip off van Kimba uit Tezuka doe ik never nooit niet.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Oda Mea Brown (Whoopi Goldberg, Ghost) - Otto West (Kevin Kline, A Fish Called Wanda)
0-1 Otto West
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
0-4
Simba door
Kimba uit Tezuka had beter in de game kunnen zitten, Simba is gewoon een goedkope rip off.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mahatma Gandhi (Ben Kingsley, Gandhi) - Lloyd Dobler (John Cusack, Say Anything…)
0-1
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Simba door
Kimba uit Tezuka had beter in de game kunnen zitten, Simba is gewoon een goedkope rip off.
Kimba kan niet in dit spel zitten omdat hij geen filmfiguur is, maar uit een serie komt en daar draait dit spelletje niet om.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kimba kan niet in dit spel zitten omdat hij geen filmfiguur is, maar uit een serie komt en daar draait dit spelletje niet om.
Dat weet ik maar om dan een pure rip off zonder maar wat te bespeuren van originaliteit hoort niet in aanmerking te komen imho. Kimba the White Lion: Symphonic Poem is trouwens wel een film. Waar maak ik mij druk om, ik kan mij nu gewoon gaan richten op de eliminatie van Simba.
3-2
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Dan geef je nog een aardig hoog aantal sterren voor een pure rip-off, nl 4 sterren