- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: James Bond-songs
Knock Out: James Bond-songs
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Volgens mij had ik alle songs, ach ik vind op zich wel dat er heel wat leuke tussen staan. Inclusief natuurlijk die van Arnold want die heeft het Bond Theme ook aardig leuk gemaakt.
James Bond Theme - Moby
James Bond Remix - David Arnold
Little Nellie is pure score.
2 remixes gebaseerd op bestaande score plus een ware score track van You Only Live Twice kan ik ook onmogelijk songs noemen. Er waren nog genoeg alternatieven, ook voor deze bovenstaande drie:
London Calling - The Clash (Die Another Day)
Experience of Love - Eric Serra (Goldeneye)
Une Chanson D'amour - Michel Legrand/Sophie Della (Never Say Never Again)
Geheid gaat het thema nu winnen, waardoor de knock out nergens meer op slaat.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Geheid gaat het thema nu winnen, waardoor de knock out nergens meer op slaat.
In plaats van je negatieve commentaar zou ik je willen verzoeken om ergens anders te gaan stoken. Bovendien heb je ook gezegd tegen mij dat je geen behoefte aan dit topic hebt. Dus aub bemoei je dan nergens mee.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Als ik aangeef geen behoefte heb om mee te doen, mag ik altijd nog wel bekritiseren. Dat heeft niks met onrust stoken te maken.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
mag altijd je mening geven en hij heeft gelijk wat dat betreft, niet dat ik dat erg vind, 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Het zou idd wel raar zijn als de Bond theme niet wint. Echt verrassend gaat de KO niet zijn. Het nummer van Eric Sera had er zeker in gemoeten.
Ook goed: Under the mangotree – Byron Lee & The Dragonaires (Geweldig nummer trouwens) en Surrender – k.d. Lang
Even ter info ook dat de remix van Moby nooit in de film gebruikt werd, maar enkel op de soundtrackcd staat. Geldt evengoed voor de James Bond remix van David Arnold.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Het zou idd wel raar zijn als de Bond theme niet wint.
Ach, misschien wel het meest herkenbare maar je hebt nog altijd het geweldige Live and Let Die.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ja maar beter dan het enorm bekende, zeer gewaardeerde en uiterst sterke Bond theme is het natuurlijk niet.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
neuh, waarom, dan kijkt men toch lekker naar de nummer 2,3 en 4, heb je ook een bepaalde inzicht, en wie weet wint de bond theme niet eens.
Artemis
-
- 3868 messages
- 2396 votes
Laten we dan maar door gaan.
007. Tomorrow Never Dies - Sheryl Crow
vs.
008. Do You Know How Christmas Trees are Grown
1-0
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
5-0
Het Bond theme winnen? Asjeblieft zeg. Die deuntjes redden het bij lange na niet bij genoeg titel-songs wat mij betreft. A-Ha, Duran Duran, Rita Coolidge, Gladys Knight, Tina Turner, Sheena Easton, Paul McCartney & Wings, Garbage en ook nog Chris Cornell bijv. Dat ligt mij beter in de oren dat het theme zelf eigenlijk...
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Om eerlijk te zijn denk ik ook niet dat het Bond Theme wint, als het Bond Theme tegen A view for a kill komt...haha dan weet ik het wel!!!
Artemis
-
- 3868 messages
- 2396 votes