- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Science Fiction
Knock Out: Science Fiction
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Appels & Peren.
Een race die alleen maar duidelijk maakt dat men graag wilt racen en winnen. Niets met de kwaliteit van beider films te maken.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
Nou, dat schiet niet echt op zo. Morgenmiddag 15.05 uur maar een deadline instellen. Dan duurt het precies 48 uur en dat is wel lang genoeg geweest. Een beetje tempo in een spelletje is prettig. De film die dan voorstaat heeft gewoon gewonnen. Bij een gelijkspel wint 2046 op basis van de stand die gemaakt kan worden van de users die beide films gezien hebben. Dat is dus 5-3 in het voordeel van 2046.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
Waarom worden alleen bovenstaande users vernoemd?
De andere users hebben beide films niet gezien. Op 1 uitzondering na volgens mij, en dat ben jij. Maar jij stemde op 2046 een half uur na het postje van Yekezzez 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik annuleer mijn stem aangezien ik 2046 niet gezien heb maar denk ik wel goed ga vinden en ik Aliens niet geweldig vond.
12-11 in het voordeel van 2046 nu dus.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
Daarmee gaan we Aliens denk ik uitzwaaien in deze Knock Out 
Ben je nog om te kopen Naomi
?
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
Dat zou dan iets met Naomi Watts moeten zijn...hmmm...hoe kan ik die zo snel nog bereiken...hmm...lastig...ik geef de volgende 10 vrouwen die jij plaatst bij knappe actrices een +? Hoe lelijk ook? Oh nee, ik organiseer deze Knock Out, moet objectief blijven!
Aliens
?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Een ontmoeting met Naomi Watts is het enige denkbare en zo niet
Aliens
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Kijk, had je stem nu op Aliens laten staan dan waren we nu klaar geweest
.
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
De andere users hebben beide films niet gezien. Op 1 uitzondering na volgens mij, en dat ben jij. Maar jij stemde op 2046 een half uur na het postje van Yekezzez 
Aha, vandaar!