- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Animatiefilms
Knock-out: Animatiefilms
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Kan niet snappen dat Shrek zo hoog komt.... damn man... Zo geweldig is die hele shit niet.. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Kan niet snappen dat Shrek zo hoog komt.... damn man... Zo geweldig is die hele shit niet.. 
Ik vond Monsters Inc ook net iets beter, maar ja. De meerderheid spreekt.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Snap al helemaal niet dat Ice Age er al zo vroeg uit lag, die hooort eerder te winnen maar ja zoals je al zei, de meerderheid spreekt, helaas 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
maar net ging het ook al tot 10 en 2 punten verschil dustyfan.
Heb ik niet bedacht, ik haalde slechts aan wat The One Ring schreef in zijn eerste post waarmee hij het spelletje opende.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Bij Ice Age vond ik de animatie niet zo mooi.
Ben ik het niet mee eens, echter stel was het zo dan blijft die film nog veeeel beter dan een "Shrek" .... Bij shrek heb je af en toe een goede grap, leuke film, maar Ice Age gaat echt door, zit alleen maar goede droge humor in, de hele rit... Kon je van Shrek niet zeggen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Bij Ice Age vond ik de humor wat kinderlijker dan bij Shrek. Ook dat kleine eekhoorntje werd ik op een gegeven moment zat.
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
Heb ik niet bedacht, ik haalde slechts aan wat The One Ring schreef in zijn eerste post waarmee hij het spelletje opende.
het maakt mij verder ook niet uit hoor... 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Alhoewel ik de film zelf niet heb gezien is het een zeer voorspelbare winnaar.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Zeer verrassend is het niet nee, maar ben al lang blij dat het een Japanse animatie is die wint.
Spirited Away blijft een erg aardige film. Toch zijn de leukere personages en scenes vaak een doorslag van eerder Ghibli werk (de werkende stofjes bijvoorbeeld - veel leuker in Totoro), lijken sommige figuurtjes teveel op afdankertjes uit vorige films, en ligt Miyazaki's gepreek er weer iets te dik op.
Toch blijkt nog steeds dat animatie gezien wordt als iets voor kinderen, en als guilty pleasure (maar er zit ook volwassen humor in!) voor de wat ouderen. Beetje jammer.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Toch blijkt nog steeds dat animatie gezien wordt als iets voor kinderen, en als guilty pleasure (maar er zit ook volwassen humor in!) voor de wat ouderen. Beetje jammer.
Hotaru No Haka bijvoorbeeld, is zelfs voor 12 jaar en ouder. Animatie is voornamelijk de vorm van de film en zegt niet altijd iets over de inhoud.
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Nu vind ik Yamadas-kun (??) ook absoluut geen kinderfilm. Maar goed, zo kunnen we nog wel even doorgaan; angels egg, dead leaves etc.
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Ik begreep net dat we toch tot de 12 door zouden gaan?
Zo ja...
11-7 Shrek
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Houhokekyo Tonari no Yamada-kun. 
Klopt inderdaad, Chr.s.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Zo ja, 12-7
En nu een volwassen animatiefilm die niet uit Japan komt? 
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
dead leaves lijkt me ook niet wat voor kids 
maar hulde voor de winnaar hoor!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Had ook niet anders verwacht!
Worden er nou andere animatiefilms gekozen of is dit het einde? :S