- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Animatiefilms
Knock-out: Animatiefilms
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Freud: Hoog tijd dat je wat meer animatiefilms gaat kijken 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ook als je meer animatiefilms hebt gekeken kun je van mening verschillen. Valt me van je tegen, jij die zo'n afschuw hebt van 'kenners' lijstjes tolereert van andere animatieliefhebbers geen andere keuze dan de jouwe.
Als je deze 2 films vergelijkt vergelijk je een appel en een peer. Ik heb in dit geval liever de peer, maar vind het prima als anderen meer van appels houden.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Sen to Shihiro no kamikakushi (Spirited Away) - Hotaru No Haka (Grave of the Fireflies)
7-5
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Goh, wat nemen we alles weer serieus, kappeuter. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Niks appel of peer, rode druif of witte druif. Van dezelfde boerderij dan nog wel.
'Kenners' lijstjes pronken trouwens ook makkelijker met Spirited Away. Significanter, want Oscar gewonnen natuurlijk. En een erg veilige kandidaat. Kan er maar één ding over kwijt, en da's dat SA niet voor niets de eerste Ghibli film is die een Oscar wint.
Aldus fruitboer Onderhond.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Oh ja, want Oscars zijn fout. Stom dat ik daar niet aan gedacht had. Ik hoop voor jou dat een favoriet van jou nooit een Oscar wint. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Leuk dat je het zelf toegeeft.
En alsof ik daar bang voor moet zijn. In Cannes zijn ze zelfs al te dom om Innocence te begrijpen, laat staan dat zo'n film met een Oscar zou gaan lopen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes

Kôkaku Kidôtai (Ghost in the Shell) - The Nightmare before Christmas
1-0
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
South Park: Bigger Longer & Uncut - Toy Story
0-1 Toy Story
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Ghost in the Shell
. Toch apart, want hij scoort verder niet al te hoog op deze site.
2-3