- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- K.O. Topfilms (3000+ stemmen)
K.O. Topfilms (3000+ stemmen)
studio dewolf
-
- 673 messages
- 5022 votes
Pulp Fiction 4,5*
Heat 4*
Fight Club 4*
The Silence of the Lambs 4*
The Godfather 4*
American Beauty 4*
Terminator 2 3.5*
Vond het gewoonweg niet zo'n indrukwekkende film.
Bij mij krijgt Pulp Fiction maar 3*. T2 krijgt dikke 5 ster en staat in mijn top 10. The Godfather krijgt 4,5*. Rest 4*. Heat nog niet gezien.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ik ga Heat dan maar vanavond kijken, heb er wel zin in...
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
LET OP:
Aangezien ik nu het feest in ga ben ik 18 uren zeker niet on-line.....morgenmiddag ergens rond 12.00- 13.00 uur de halve finales!!!
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ah oké tijd genoeg dus om Heat te bekijken.
Brave-Neo
-
- 607 messages
- 1826 votes
Ah oké tijd genoeg dus om Heat te bekijken.
Ja, en vergeet Pop Skull maar... je gaat Heat heel snel weer willen bekijken!
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ja, en vergeet Pop Skull maar... je gaat Heat heel snel weer willen bekijken!
Ja, maar dacht van nu Heat al te moeten kijken omdat ik anders te laat was voor de KO, maar nu ga ik gewoon om 9u / 10u bekijken. Pop Skull moet dan maar in één v/d komende dagen gebeuren
maar zo een films doe ik meestal diep in de nacht omdat ik er dan het meest van kan genieten (zo min mogelijk achtergrondgeluid, volledige donkerte, meestal met een pintje of twee, en ik drink enkel s'avonds / s'nachts ook). Suspiria overdag zal qua ervaring nooit in de buurt komen van Suspiria s'nachts.
Noodless
-
- 10040 messages
- 6176 votes
Ik wil even op terug komen op gebied van sterren geven. Dat is natuurlijk bij ieder een andere opvatting.
Bv. iemand die kritischer is, kan een 3,5 * of zelfs 3* misschien even goed zijn als iemand die 4* geeft. Ook het genre zal zeker een grote rol spelen bij iedereen. Bij mij is bv. 3,5* en 4* een groot verschil want ik geef altijd noteringen op 10 punten. Een 7 (3,5*) is voor mij gewoon meer dan gemiddelde film, een 8 (4*) dus een goeie film. In een toplijst van een jaaroverzicht kom ik pakweg aan een stuk of 15 met 4* of meer. En dat terwijl ik er gemiddeld toch een klein 300 jaarlijks zie. Dus in verhouding matig zou ik zeggen en echt kritisch ben ik niet.
Maar wat ik wil zeggen is dat cijfers of sterren geven bij ieder een andere ingeving zal zijn. Daarom dat ik vaak de recensies hier lees van diegene die ik wat volg en niet zozeer de punten.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Fraude in stemmen bij beide films geconstateerd na de 7-9.
Beide uit competitie halen?

Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
American beauty al lang en breed door inderdaad. En terecht.
Moet zeggen dat AB toch een beetje gezakt is in mijn waardering, al dan niet onbewust, door de vele schandalen. Het zorgt toch wel een beetje voor een smet op die film.
als ik twee films in een KO met elkaar moet vergelijken, en ik heb moeite om een keuze te maken, kan die onzichtbare factor dan plots wel weer meespelen. Een voorbeeld zou bvb. AB - Fight Club zijn denk ik. Moet ik dat een jaar geleden doen, kies ik AB, nu misschien zelfs voor Fight Club.
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
HALVE FINALE : tot de 10 , 2 verschil !! (24 uur regel)
1. Cidade de Deus (2002) vs. Heat (1995)
2. Silence of the Lambs (1991) vs. American Beauty (1999)
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
1. Cidade de Deus (2002) vs. Heat (1995)
0-1
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
geen echte mening
CdD is een sympathiestem