- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- K.O. Topfilms (3000+ stemmen)
K.O. Topfilms (3000+ stemmen)
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Mijn nieuwe titelfavoriet weer eruit geschopt door City of God. Ik ga hem toch maar eens opzetten zodat ik op zijn minst kan stemmen de volgende ronde.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
4. Terminator 2: Judgment Day (1991) vs. American Beauty (1999)
0-1
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Gaat een rare winnaar van deze KO worden. Heat, City of God, The Silence of the Lambs en ik vermoed American Beauty in de halve finales 
studio dewolf
-
- 673 messages
- 5023 votes
Ondanks Kevin Spacey. Terminator 2 is mijn laatste favoriet maar inderdaad hij zal waarschijnlijk uitgeschakeld worden door Kevin Spacey. Ik ben blij dat Pulp Fiction uitgeschakeld is. Wat een overrated film.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Moet zeggen dat AB toch een beetje gezakt is in mijn waardering, al dan niet onbewust, door de vele schandalen. Het zorgt toch wel een beetje voor een smet op die film.
studio dewolf
-
- 673 messages
- 5023 votes
Ik kijk niet naar de reputatie van acteur of regisseur. Bv. Roman Polanski heeft meisje verkracht of misbruikt maar zijn film 'The Pianist' is echt prachtig en staat zelfs op nr 2 van mijn top 10 lijst.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ik kijk niet naar de reputatie van acteur of regisseur. Bv. Roman Polanski heeft meisje verkracht of misbruikt maar zijn film 'The Pianist' is echt prachtig en staat zelfs op nr 2 van mijn top 10 lijst.
ik zeg niet dat ik die films plots slecht vind of er rekening mee houd, maar als ik twee films in een KO met elkaar moet vergelijken, en ik heb moeite om een keuze te maken, kan die onzichtbare factor dan plots wel weer meespelen. Een voorbeeld zou bvb. AB - Fight Club zijn denk ik. Moet ik dat een jaar geleden doen, kies ik AB, nu misschien zelfs voor Fight Club. Maar ja wie weet denk ik er binnen zes maand weer anders over.
Brave-Neo
-
- 607 messages
- 1826 votes
Ik verwacht ( en hoop ) dat Heat gaat winnen... Probeer maar eens Robert De Niro en Al Pacino tegelijk te verslaan.
Noodless
-
- 10040 messages
- 6176 votes
5-4 AB goeie film, maar voor mij duidelijk een maatje minder dan de rest die nu nog mee doen.
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Voor mij valt T2 dan weer behoorlijk uit de toon bij dit lijstje films.
studio dewolf
-
- 673 messages
- 5023 votes
Voor mij valt T2 dan weer behoorlijk uit de toon bij dit lijstje films.
Wat bedoel je? Omdat hij geen dramafilm is zoals bij de anderen?
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Pulp Fiction 4,5*
Heat 4*
Fight Club 4*
The Silence of the Lambs 4*
The Godfather 4*
American Beauty 4*
Terminator 2 3.5*
Vond het gewoonweg niet zo'n indrukwekkende film.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Pulp Fiction 4,5*
Heat 4*
Fight Club 4*
The Silence of the Lambs 4*
The Godfather 4*
American Beauty 4*
Terminator 2 3.5*
Vond het gewoonweg niet zo'n indrukwekkende film.
Is het verschil tussen 3,5* en 4* zo groot bij jou?
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
3.5* en 4* zijn voor mij de breedste categorieën.
De 4* films in dit lijstje zitten allemaal in de bovencategorie van 4* en staan ook in mijn top 100. T2 haalt echter mijn top 250 niet.