- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO van Horrorfilm personages
KO van Horrorfilm personages
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3841 votes
Ik heb spider baby ook nog nooit gezien. Misschien toch eens een kans geven dan.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik heb spider baby ook nog nooit gezien. Misschien toch eens een kans geven dan.
Er zit wel humor in maar verwacht geen Braindead 
Je had het over Re-Animator onlangs, vind ik ook een hele goeie, het is dat de humor niet zo over de top is dat ik die goed kon smaken. Samen met Dolls de beste van Stuart Gordon.
Woland
-
- 4796 messages
- 3817 votes
2-2
En ga allemaal eens even heel rap Spider Baby kijken, mensen. Hop hop, aan de slag! Als jullie het vanavond nog doen kunnen jullie gelijk ook nog even de Merrye familie doorstemmen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Wanneer is de 24u voorbij
.
Om 13:29, nu zie je hoe lang een dag kan duren hé 
Valak
-
- 626 messages
- 405 votes
Nu kunnen we volgens mij idd door naar een volgende challenge.
Ik heb Spider Baby ook nog nooit gezien, maar zet 'm bovenaan m'n watchlist!
Ik kom nu bij deze karakter-challenge er ook achter dat ik een heel heleboel oudere en onbekendere horrorfilms nog niet gezien heb. Heb hetzelfde als Kondoro0614, iedere keer als ik weer in dit topic kijk zijn de challenges van films die ik wel gezien heb alweer voorbij gegaan. 
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5319 votes
alexspyforever Tremors is eerst gekozen en gaat door zeker?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
alexspyforever Tremors is eerst gekozen en gaat door zeker?
ja, ik beroep mij op de regel als na 24 u nog steeds gelijk is de vorige tussenstand doorslaggevend. Tremors gaat door en hoewel ik liever Spider Baby had is het beter voor de voortgang van deze KO ook in de volgende rondes 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 55:
Blob (The Blob):
https://s25.postimg.org/4jmwau5z3/Blob_The_Blob.jpg
vs.
Pinhead (Hellraiser):
https://s25.postimg.org/5cvd933jz/Pinhead_Hellraiser.jpg
t/m 5, 1 verschil
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
ik ben benieuwd wat Boeikens gaat stemmen. Ik kies in elk geval voor Pinhead 
0-1
Valak je ziet dat een KO nuttig kan zijn om tips op te doen. 
joolstein
-
- 10831 messages
- 8917 votes
Battle 56:
Candyman Daniel Robitaille (Candyman): https://s25.postimg.org/bs34dv83j/Candyman_Daniel_Robitaille_Candyman.jpg
vs.
Mammy Pleasant (The Cat and the Canary): https://s25.postimg.org/6be5yuv27/Mammy_Pleasant_The_Cat_and_the_Canary.png
t/m 5, 1 verschil
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
ja ok Mommy Pleasant was een persoonlijke favoriet, ik ga jullie niet jennen
1-0 Candyman
voor mijn part mag de volgende battle, ik wil het jullie niet weer aandoen om 24 u te doen wachten.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
het mag dus voor deze keer mensen tenzij je Candyman echt niks vind 
joolstein
-
- 10831 messages
- 8917 votes
Ken beide films maar heb ze nooit gezien dus kan ook niet stemmen. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ken beide films maar heb ze nooit gezien dus kan ook niet stemmen.
Dat verrast me toch dat uitgerekend jij Candyman niet hebt gezien 
joolstein
-
- 10831 messages
- 8917 votes
Het is één van die films die ik steeds maar weer vooruit schuif . Met het idee dat komt nog wel en tja... niet dus.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Het is één van die films die ik steeds maar weer vooruit schuif . Met het idee dat komt nog wel en tja... niet dus.
Het karakter zelf is best wel knap bedacht, maar ik mist toch een degelijke background, daarvoor moest je de sequel zien die sowieso minder was. Ik vind het nooit goed als een film een sequel nodig heeft om compleet te zijn. Maar ik heb het persoonlijk ook niet zo erg met jaren 90 horror, mijn minst favoriete periode van horrorfilms denk ik.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Candyman was één van mijn eerste horrors die ik als klein kind zag dus het personage heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Candyman was één van mijn eerste horrors die ik als klein kind zag dus het personage heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten.
Begrijpelijk, bij mij zal dat Reagan van The Exorcist zijn geweest.