- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO van Horrorfilm personages
KO van Horrorfilm personages
joolstein
-
- 10824 messages
- 8910 votes
0-3 Eli-Abby
Tja, Låt den Rätte Komma In (2008) staat in mijn top 10 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Verdorie battle 4 overgeslagen, ok als deze gedaan is graag battle 4 sorry 
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Ik heb nu de moeite pas genomen om de regels te lezen. Begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom je minimaal één karakter in de film gezien moet hebben. Op basis van de foto kan het je toch ook aan zeer aardige indruk geven welke jou meer aanspreekt.
Ik sla deze KO overigens om die reden dan ook grotendeels over. Ik ken genoeg karakters uit de lijst, maar slechts een kleine fractie daarvan heb ik daadwerkelijk in de/een film gezien.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik heb nu de moeite pas genomen om de regels te lezen. Begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom je minimaal één karakter in de film gezien moet hebben. Op basis van de foto kan het je toch ook aan zeer aardige indruk geven welke jou meer aanspreekt.
Het lijkt me toch echt wel logisch dat je voor zo'n battle minimaal één karakter moet kennen of gezien moet hebben. Dat houd het toch leuker en zo gaat niet iedereen doelloos en klakkeloos stemmen op mensen die ze er 'enger' uit vinden zien.
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5318 votes
Verdorie battle 4 overgeslagen, ok als deze gedaan is graag battle 4 sorry
Dat begint al vroeg

0-5
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5318 votes
Battle 4:
Gill-Man (Creature from the Black Lagoon):
https://s25.postimg.org/9ymw3ozpb/Gill-_Man_Creature_from_the_Black_Lagoon.jpg
vs.
Montag the Magnificent (The Wizard of Gore):
https://s25.postimg.org/duv62kedb/Montag_the_Magnificent_The_Wizard_of_Gore.jpg
t/m 5
1 verschil
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
De gill man is iconisch maar schrikwekkend is hij niet, Wizard of Gore is een van mijn favoriete HGL films
0-2
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik sla deze KO overigens om die reden dan ook grotendeels over. Ik ken genoeg karakters uit de lijst, maar slechts een kleine fractie daarvan heb ik daadwerkelijk in de/een film gezien.
Zoals Kondoro0614 al aangaf het gaat niet om de engheid op basis van de afbeelding. Ben het niet met je redenering eens. Je kan een karakter eng vinden maar als je niet 1 film hebt gezien dan is je beoordeling vooral op verbeelding gestoeld hetgeen dus niet de bedoeling is van deze KO.
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Oké, die redenering kan ik inkomen. Maar doordat je slechts één van de films gezien hoeft te hebben, dacht ik daar niet zo snel aan. Wordt het dan geen kwestie van je stemt op de film die je hebt gezien? Je kan dan alsnog niet beide karakters echt beoordelen. Als bijvoorbeeld Jason Voorhees tegen Godzilla staat, dan ken ik ze beide, maar heb ik alleen films met Jason gezien. Ik zou dus niet weten hoe eng/goed Godzilla in de films is. Ik zou dan alsnog op Jason stemmen op basis van verbeelding, omdat Godzilla mij op basis van de afbeeldingen werkelijk helemaal niets doet.
Dit is overigens geen commentaar hoor, ben meer benieuwd hoe jij dit ziet. Ik zal mij er netjes aan houden en alleen stemmen wanneer ik beide karakters ken en één of beide films gezien heb.
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
Oops, sorry 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vette K.O.! Heb even de lijst zitten doorbladeren, maar ben toch wel benieuwd wat er uit komt. Zou het voor mezelf ook niet zo snel weten nog 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Oké, die redenering kan ik inkomen. Maar doordat je slechts één van de films gezien hoeft te hebben, dacht ik daar niet zo snel aan. Wordt het dan geen kwestie van je stemt op de film die je hebt gezien? Je kan dan alsnog niet beide karakters echt beoordelen. Als bijvoorbeeld Jason Voorhees tegen Godzilla staat, dan ken ik ze beide, maar heb ik alleen films met Jason gezien. Ik zou dus niet weten hoe eng/goed Godzilla in de films is. Ik zou dan alsnog op Jason stemmen op basis van verbeelding, omdat Godzilla mij op basis van de afbeeldingen werkelijk helemaal niets doet.
Dit is overigens geen commentaar hoor, ben meer benieuwd hoe jij dit ziet. Ik zal mij er netjes aan houden en alleen stemmen wanneer ik beide karakters ken en één of beide films gezien heb.
Wel, ik heb er voor gezorgd dat ik van alle karakters minstens 1 film heb gezien zodat ik een bijna 100% eerlijk oordeel kan vellen hoe ik over de karakters denk. Snap je nu waarom ik voor bepaalde horrorfilms heb gekozen tijdens de challenge 
Dus idealiter heb je van beide karakters minstens een film gezien om een eerlijk oordeel te vellen, maar zoals ik al zei ik ga dat niet controleren, ik ben geen politie dan is de lol er ook snel af 
baspls heb jij The Wizard of Gore gezien?
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
baspls heb jij The Wizard of Gore gezien?
Nee, nog niet. Ooh maar dan mag ik natuurlijk niet stemmen of wel?
joolstein
-
- 10824 messages
- 8910 votes
Battle 6:
Cesare (The Cabinet of Dr. Caligari):
https://s25.postimg.org/ixuvgbh6n/Cesare_The_Cabinet_of_Dr._Caligari.jpg
vs.
Nemesis (Resident Evil):
joolstein
-
- 10824 messages
- 8910 votes
Ik pas bij deze! Ik ken Nemesis niet. Geen Resident Evil film gezien.
morpheus2000
-
- 599 messages
- 10378 votes
0-2 Nemesis.
En nu hop hop hop, snel door naar Battle 8....?
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
1-2 Resident Evil wel gezien en vond er niet veel aan moet ik zeggen. Duidelijk film voor gamers.En daarbij vind ik Caligari geweldig.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik heb een van de Resident Evil games gehad op Playstation , Nemesis was een vervelende Mofo om tegen te krijgen. Helaas in de films vind ik hem vooral dom. Cesare is een van de eerste horrorfiguren lekker expressief. baspls in principe heb ik liever dat je van beide een film van hebt gezien maar ik ga dat niet controleren.
Het maakte toch niet veel verschil in dit geval.
joolstein Resident Evil zijn meer actiefilms dan horror, als het zo een figuren zijn mag je zeker van zijn dat Boeikens die heeft geselecteerd 
3-2 Cesare
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5318 votes
Ok, I'm guilty 
Het blijven horrorfilms (overduidelijk monsters aanwezig) maar met enorm veel spectaculaire actiemomenten 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ok, I'm guilty 
Het blijven horrorfilms (overduidelijk monsters aanwezig) maar met enorm veel spectaculaire actiemomenten
Ik vond die RE game wel leuk hoor, lekker zelf zombies afknallen in de rol van de heerlijke Jill Valentine. Blijft jammer dat ze uiteindelijk Alice hebben gecreëerd voor de films en niet meteen Jill als hoofdpersonage hadden genomen.
https://i1.wp.com/www.thebitbag.com/wp-content/uploads/2014/07/Jill.jpg
morpheus2000 battle 8, op Haggis moeten we stemmen zeker?