• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.905 actors
  • 9.370.278 votes
Profile

KO van Horrorfilm personages

UmbraVitae

• 4313 messages
  • 4021 votes

0-2

joolstein

• 10824 messages
  • 8910 votes

0-3 Eli-Abby

Tja, Låt den Rätte Komma In (2008) staat in mijn top 10

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Verdorie battle 4 overgeslagen, ok als deze gedaan is graag battle 4 sorry

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

0-4

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Ik heb nu de moeite pas genomen om de regels te lezen. Begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom je minimaal één karakter in de film gezien moet hebben. Op basis van de foto kan het je toch ook aan zeer aardige indruk geven welke jou meer aanspreekt.

Ik sla deze KO overigens om die reden dan ook grotendeels over. Ik ken genoeg karakters uit de lijst, maar slechts een kleine fractie daarvan heb ik daadwerkelijk in de/een film gezien.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Miszmi wrote:

Ik heb nu de moeite pas genomen om de regels te lezen. Begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom je minimaal één karakter in de film gezien moet hebben. Op basis van de foto kan het je toch ook aan zeer aardige indruk geven welke jou meer aanspreekt.

Het lijkt me toch echt wel logisch dat je voor zo'n battle minimaal één karakter moet kennen of gezien moet hebben. Dat houd het toch leuker en zo gaat niet iedereen doelloos en klakkeloos stemmen op mensen die ze er 'enger' uit vinden zien.

Boeikens

• 4467 messages
  • 5318 votes

alexspyforever wrote:

Verdorie battle 4 overgeslagen, ok als deze gedaan is graag battle 4 sorry

Dat begint al vroeg

0-5

Boeikens

• 4467 messages
  • 5318 votes

Battle 4:

Gill-Man (Creature from the Black Lagoon):

https://s25.postimg.org/9ymw3ozpb/Gill-_Man_Creature_from_the_Black_Lagoon.jpg

vs.

Montag the Magnificent (The Wizard of Gore):

https://s25.postimg.org/duv62kedb/Montag_the_Magnificent_The_Wizard_of_Gore.jpg

t/m 5

1 verschil

Boeikens

• 4467 messages
  • 5318 votes

0-1 The Wizard of Gore

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

De gill man is iconisch maar schrikwekkend is hij niet, Wizard of Gore is een van mijn favoriete HGL films

0-2

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Miszmi wrote:

Ik sla deze KO overigens om die reden dan ook grotendeels over. Ik ken genoeg karakters uit de lijst, maar slechts een kleine fractie daarvan heb ik daadwerkelijk in de/een film gezien.

Zoals Kondoro0614 al aangaf het gaat niet om de engheid op basis van de afbeelding. Ben het niet met je redenering eens. Je kan een karakter eng vinden maar als je niet 1 film hebt gezien dan is je beoordeling vooral op verbeelding gestoeld hetgeen dus niet de bedoeling is van deze KO.

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Oké, die redenering kan ik inkomen. Maar doordat je slechts één van de films gezien hoeft te hebben, dacht ik daar niet zo snel aan. Wordt het dan geen kwestie van je stemt op de film die je hebt gezien? Je kan dan alsnog niet beide karakters echt beoordelen. Als bijvoorbeeld Jason Voorhees tegen Godzilla staat, dan ken ik ze beide, maar heb ik alleen films met Jason gezien. Ik zou dus niet weten hoe eng/goed Godzilla in de films is. Ik zou dan alsnog op Jason stemmen op basis van verbeelding, omdat Godzilla mij op basis van de afbeeldingen werkelijk helemaal niets doet.

Dit is overigens geen commentaar hoor, ben meer benieuwd hoe jij dit ziet. Ik zal mij er netjes aan houden en alleen stemmen wanneer ik beide karakters ken en één of beide films gezien heb.

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Als we aan 5 zijn mag je een nieuwe plaatsen maatje

Oops, sorry

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

1-2

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

1-3

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Vette K.O.! Heb even de lijst zitten doorbladeren, maar ben toch wel benieuwd wat er uit komt. Zou het voor mezelf ook niet zo snel weten nog

Woland

• 4796 messages
  • 3815 votes

1-4

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Miszmi wrote:

Oké, die redenering kan ik inkomen. Maar doordat je slechts één van de films gezien hoeft te hebben, dacht ik daar niet zo snel aan. Wordt het dan geen kwestie van je stemt op de film die je hebt gezien? Je kan dan alsnog niet beide karakters echt beoordelen. Als bijvoorbeeld Jason Voorhees tegen Godzilla staat, dan ken ik ze beide, maar heb ik alleen films met Jason gezien. Ik zou dus niet weten hoe eng/goed Godzilla in de films is. Ik zou dan alsnog op Jason stemmen op basis van verbeelding, omdat Godzilla mij op basis van de afbeeldingen werkelijk helemaal niets doet.

Dit is overigens geen commentaar hoor, ben meer benieuwd hoe jij dit ziet. Ik zal mij er netjes aan houden en alleen stemmen wanneer ik beide karakters ken en één of beide films gezien heb.

Wel, ik heb er voor gezorgd dat ik van alle karakters minstens 1 film heb gezien zodat ik een bijna 100% eerlijk oordeel kan vellen hoe ik over de karakters denk. Snap je nu waarom ik voor bepaalde horrorfilms heb gekozen tijdens de challenge

Dus idealiter heb je van beide karakters minstens een film gezien om een eerlijk oordeel te vellen, maar zoals ik al zei ik ga dat niet controleren, ik ben geen politie dan is de lol er ook snel af

baspls heb jij The Wizard of Gore gezien?

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

alexspyforever wrote:

baspls heb jij The Wizard of Gore gezien?

Nee, nog niet. Ooh maar dan mag ik natuurlijk niet stemmen of wel?

joolstein

• 10824 messages
  • 8910 votes

1-5 Gillman is een troetelbeertje.

joolstein

• 10824 messages
  • 8910 votes

Ik pas bij deze! Ik ken Nemesis niet. Geen Resident Evil film gezien.

Boeikens

• 4467 messages
  • 5318 votes

0-1 Nemesis!!!

morpheus2000

• 599 messages
  • 10378 votes

0-2 Nemesis.

En nu hop hop hop, snel door naar Battle 8....?

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

1-2 Resident Evil wel gezien en vond er niet veel aan moet ik zeggen. Duidelijk film voor gamers.En daarbij vind ik Caligari geweldig.

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

2-2

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik heb een van de Resident Evil games gehad op Playstation , Nemesis was een vervelende Mofo om tegen te krijgen. Helaas in de films vind ik hem vooral dom. Cesare is een van de eerste horrorfiguren lekker expressief. baspls in principe heb ik liever dat je van beide een film van hebt gezien maar ik ga dat niet controleren. Het maakte toch niet veel verschil in dit geval.

joolstein Resident Evil zijn meer actiefilms dan horror, als het zo een figuren zijn mag je zeker van zijn dat Boeikens die heeft geselecteerd

3-2 Cesare

Boeikens

• 4467 messages
  • 5318 votes

Ok, I'm guilty

Het blijven horrorfilms (overduidelijk monsters aanwezig) maar met enorm veel spectaculaire actiemomenten

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Boeikens wrote:

Ok, I'm guilty

Het blijven horrorfilms (overduidelijk monsters aanwezig) maar met enorm veel spectaculaire actiemomenten

Ik vond die RE game wel leuk hoor, lekker zelf zombies afknallen in de rol van de heerlijke Jill Valentine. Blijft jammer dat ze uiteindelijk Alice hebben gecreëerd voor de films en niet meteen Jill als hoofdpersonage hadden genomen.

https://i1.wp.com/www.thebitbag.com/wp-content/uploads/2014/07/Jill.jpg

morpheus2000 battle 8, op Haggis moeten we stemmen zeker?

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

4-2

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.