- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Film-titel Woord-link
Film-titel Woord-link
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
Heb even gekeken , maar kon zo gauw niet een zelfde topic vinden, wel aan verwant.
Het is de bedoeling dat je met een woord(deel) uit de filmtitel (geen lidwoorden !) een andere filmtitel noemt dan je voorganger, waarbij een ander(dus niet hetzelfde woord !) woord uit de nieuwe titel een 'link' heeft met dat 'vorige' woord.
Voorbeeld :
To Kill A Mockingbird > Dial M For Murder>Phone Booth.....enz.
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
Ja....dat met die {url] is mooier....(hoe doe ik dat ?).
Overigens is de 'voortzetting niet goed, arno74 , maar misschien was ik niet duidelijk. Je moet een link maken met 'God' of Father' , dus niet hetzelfde woord gebruiken (in dit geval 'God).
Ik doe even een een 'juiste' keuze.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ja....dat met die {url] is mooier....(hoe doe ik dat ?)
De minder snelle manier: je klikt op het tweede icoontje van rechts boven het veld waarin je het bericht aan het typen bent en plakt de url.
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
Is dit een spel of een dwangneurose?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Lijkt me wel een tof spel al zie ik niet meteen de link tussen de laatste 2 ?
Enige uitleg is dus welkom in dit geval
La Montagna del Dio Cannibale (1978)
oftewel The Mountain of the Cannibal God
Fillumon moet het echt een link zijn met een woord of kan het bijvoorbeeld ook een film zijn dat hetzelfde thema behandeld?
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
Ik zie de woordlink ook niet zo snel en ik denk dat Graaf Machine het 1e bericht niet gelezen heeft....(ga toch maar door in dit geval)
Het gaat om een woord-link zoals aangegeven in het eerste bericht , dus niet een andere link....Bijvoorbeeld zelfde thema, regisseur o.i.d. .....volgens mij is die opzet er al.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ik zie de woordlink ook niet zo snel en ik denk dat Graaf Machine het 1e bericht niet gelezen heeft....(ga toch maar door in dit geval)
Het gaat om een woord-link zoals aangegeven in het eerste bericht , dus niet een andere link....Bijvoorbeeld zelfde thema, regisseur o.i.d. .....volgens mij is die opzet er al.
Woordlink was Times en Telegraph. Beide Britse dagbladen. Het eerste bericht heb ik natuurlijk wel gelezen, beetje raar om te denken van niet. Zoveel berichten kent dit topic nog niet, en zonder het eerste bericht te lezen weet je helemaal niet waar dit over gaat. 
In het eerste bericht staat overigens niets over thema of regisseur.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Woordlink was Times en Telegraph. Beide Britse dagbladen. Het eerste bericht heb ik natuurlijk wel gelezen, beetje raar om te denken van niet. Zoveel berichten kent dit topic nog niet, en zonder het eerste bericht te lezen weet je helemaal niet waar dit over gaat. 
In het eerste bericht staat overigens niets over thema of regisseur.
Dat is inderdaad al een doordenker, maar wel goed gevonden 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
oftewel Jail Breakers
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes