• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.253 votes
Profile

Film-titel Woord-link

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

Heb even gekeken , maar kon zo gauw niet een zelfde topic vinden, wel aan verwant.

Het is de bedoeling dat je met een woord(deel) uit de filmtitel (geen lidwoorden !) een andere filmtitel noemt dan je voorganger, waarbij een ander(dus niet hetzelfde woord !) woord uit de nieuwe titel een 'link' heeft met dat 'vorige' woord.

Voorbeeld :

To Kill A Mockingbird > Dial M For Murder>Phone Booth.....enz.

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

1e :

The Godfather

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

Ja....dat met die {url] is mooier....(hoe doe ik dat ?).

Overigens is de 'voortzetting niet goed, arno74 , maar misschien was ik niet duidelijk. Je moet een link maken met 'God' of Father' , dus niet hetzelfde woord gebruiken (in dit geval 'God).

Ik doe even een een 'juiste' keuze.

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

The Devils Advocate

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Is dit een spel of een dwangneurose?

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Law Abiding Citizen (2009)

Fillumon wrote:

Ja....dat met die {url] is mooier....(hoe doe ik dat ?)

De snelle manier: je knipt en plakt de url van de film in het bericht.

De minder snelle manier: je klikt op het tweede icoontje van rechts boven het veld waarin je het bericht aan het typen bent en plakt de url.

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

Zwolle84 wrote:

Is dit een spel of een dwangneurose?

Het steeds weer inloggen op de gehele site is een dwangneurose.....

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Lijkt me wel een tof spel al zie ik niet meteen de link tussen de laatste 2 ?

Enige uitleg is dus welkom in dit geval

La Montagna del Dio Cannibale (1978)

oftewel The Mountain of the Cannibal God

Fillumon moet het echt een link zijn met een woord of kan het bijvoorbeeld ook een film zijn dat hetzelfde thema behandeld?

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

Ik zie de woordlink ook niet zo snel en ik denk dat Graaf Machine het 1e bericht niet gelezen heeft....(ga toch maar door in dit geval)

Het gaat om een woord-link zoals aangegeven in het eerste bericht , dus niet een andere link....Bijvoorbeeld zelfde thema, regisseur o.i.d. .....volgens mij is die opzet er al.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Fillumon wrote:

Ik zie de woordlink ook niet zo snel en ik denk dat Graaf Machine het 1e bericht niet gelezen heeft....(ga toch maar door in dit geval)

Het gaat om een woord-link zoals aangegeven in het eerste bericht , dus niet een andere link....Bijvoorbeeld zelfde thema, regisseur o.i.d. .....volgens mij is die opzet er al.

Woordlink was Times en Telegraph. Beide Britse dagbladen. Het eerste bericht heb ik natuurlijk wel gelezen, beetje raar om te denken van niet. Zoveel berichten kent dit topic nog niet, en zonder het eerste bericht te lezen weet je helemaal niet waar dit over gaat.

In het eerste bericht staat overigens niets over thema of regisseur.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Graaf Machine wrote:

(quote)

Woordlink was Times en Telegraph. Beide Britse dagbladen. Het eerste bericht heb ik natuurlijk wel gelezen, beetje raar om te denken van niet. Zoveel berichten kent dit topic nog niet, en zonder het eerste bericht te lezen weet je helemaal niet waar dit over gaat.

In het eerste bericht staat overigens niets over thema of regisseur.

Dat is inderdaad al een doordenker, maar wel goed gevonden

The Sisterhood of the Traveling Pants (2005)

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Gwangbokjeol Teuksa (2002)

oftewel Jail Breakers

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

Goed dat je dat erbij zet : bij 'moeilijke' titels graag de alternatieve/Engelstalige titel erbij

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.