- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Comedy filmposter KO 1917-2016
Comedy filmposter KO 1917-2016
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
nou die 2e is mss niet mooi maar die 1e is wel een heel saaie poster
1-3
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Alles wat is getekend, vind ik bij voorbaat al lelijk
. In dit geval is het echter zo dat ik You Again wel heb gezien en de poster daar goed bij past. Ben sowieso geen fan van getekende posters, maar deze spant voor mij echt de kroon.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Alles wat is getekend, vind ik bij voorbaat al lelijk
. In dit geval is het echter zo dat ik You Again wel heb gezien en de poster daar goed bij past. Ben sowieso geen fan van getekende posters, maar deze spant voor mij echt de kroon.
Dat weet ik 
Animatiefilms zie je dan wel graag en de posters ook, hoe verklaar je dat dan, 
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Dat weet ik 
Animatiefilms zie je dan wel graag en de posters ook, hoe verklaar je dat dan,
Animatiefilms kan ik inderdaad wel waarderen, daar zou ik zelfs een hele KO mee vol kunnen krijgen met posters die ik daadwerkelijk mooi vind of in ieder geval wel iets vind hebben.
Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met de 'oudheid' van een film. Veel covers van oude films vind ik sowieso al helemaal niks. De oudste film die ik ooit heb gezien is The Wizard of Oz, maar daarna maak ik een hele grote stap naar ik denk de jaren '80. Heel misschien dat ik af en toe een filmpje uit de jaren '70 heb gezien, maar dat aantal zal uiterst laag liggen. Mijn inziens zijn deze getekende covers en covers van Animatiefilms een wereld van verschil.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Animatiefilms kan ik inderdaad wel waarderen, daar zou ik zelfs een hele KO mee vol kunnen krijgen met posters die ik daadwerkelijk mooi vind of in ieder geval wel iets vind hebben.
Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met de 'oudheid' van een film. Veel covers van oude films vind ik sowieso al helemaal niks. De oudste film die ik ooit heb gezien is The Wizard of Oz, maar daarna maak ik een hele grote stap naar ik denk de jaren '80. Heel misschien dat ik af en toe een filmpje uit de jaren '70 heb gezien, maar dat aantal zal uiterst laag liggen. Mijn inziens zijn deze getekende covers en covers van Animatiefilms een wereld van verschil.
Tja die posters van de oudere animatiefilms vallen anders ook wel onder die lelijkheid zoals je die beschrijft 
Met andere woorden het is niet goed te verklaren bij jou 
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Tja die posters van de oudere animatiefilms vallen anders ook wel onder die lelijkheid zoals je die beschrijft 
Met andere woorden het is niet goed te verklaren bij jou
Maar dat zouden dan ook posters zijn meer vanuit het nu,niet van vroeger. Ja Mickey Mouse misschien, maar veel verder kom ik niet in de animatiefilms van vroeger. Ik kijk zelf overigens ook zelden animatiefilms hoor, als ik ze kijk is het met zoonlief. En dan hebben we het vooral over Frozen waarvan ik de gehele film inmiddels bijna mee kan praten 
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Battle 39:
You Again (2010):

vs.
Steamboat Bill, Jr. (1928):

t/m 5, 1 verschil
TUSSENSTAND: 1-4
alexspyforever
-