• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.271 votes
Profile

Poster Knock-Out De Favoriete Films van ...

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ben een hele week ziek geweest, lag hier met 40 graden op de bank. Helaas geen puf gehad om langs te komen, jammer maar ik zie nu dat E.T. gewonnen heeft! Congrats.

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Bedankt voor de organisatie van deze KO, alexspyforever. Het was een leuke KO op deze manier.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Nouja niet echt mijn film of poster die wint maar het had erger gekund

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het stemmen en uiteraard ook aanbrengen van posters zelf. Bedankt ook voor de mensen die battles hebben geplaatst in het bijzonder dan John Barry en Miszmi die wel hebben aangetoond dat ze volwaardige medewerkers kunnen zijn bij toekomstige KO's. Zij mogen zeker aanbiedingen verwachten...

Ik vond het een heel fijne KO en ben bijzonder blij dat er zo enthousiast werd gestemd, wellicht is dat ook omdat jullie ook zelf een bijdrage hebben mogen leveren dat maakt het allemaal wat persoonlijker, soms met de nodige frustraties en opmerkingen hoe het stemmenverloop soms gaat. Het toont toch maar aan dat we de andere hun smaak soms totaal verkeerd inschatten. Maar het hoort er allemaal bij en ik vond het leuk.

Ik had mezelf voorgenomen om na deze KO me meer te gaan toeleggen op TV meter. Maar eigenlijk doe ik dit veel te graag, haal er ook meer voldoening uit. Ik blijf uiteindelijk een filmliefhebber op de eerste plaats. Of ik nog een KO in het verschiet heb? Ideeën heb ik nog wel, maar jullie hoeven niet lang te wachten op een nieuwe KO. arno74 heeft er eentje klaarstaan die toch over een lange periode kan lopen. Ben er zeker van dat ook die heel leuk kan worden. En er is er wellicht nog eentje die nog wel iets organiseren, maar die blijft voorlopig mysterieus over wat het gaat worden

Jullie zijn bedankt, want zonder jullie stemmen zou het nooit zo lekker kunnen lopen.

Vrijdag kunnen jullie alvast tercht bij deze KO:

Film >> Filmgames >> Knock-Out Sciencefiction (posters & films) 2016

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Heel graag gedaan. Draag graag mijn steentje bij. De Sci-Fi zal ik niet zo actief in zijn, dat is één van de genres die ik echt vreselijk vind. Zal af en toe vast wel even een stem komen brengen, mits het om te posters gaat en niet de films.

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

Bedankt voor de organisatie alexspyforever. Het was een erg leuke KO en ik vond het leuk om mee te helpen. En hoewel de poster van E.T niet mijn favoriete was, vind ik het toch een mooie winnaar.

Ik had trouwens zelf nooit verwacht dat de poster van Pinocchio zo ver zou komen. Ik had wat betreft mijn eigen geselecteerde posters de verwachting dat de poster van Somewhere in Time (1980) het goed zal doen, maar die ging er toch betrekkelijk snel uit. Een van mijn favoriete posters van deze KO is denk ik toch wel die van El Laberinto El Fauno. Toch wel verrassend dat die niet in de finale terecht is gekomen.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Thanks, alexspyforever! Was leuk en ging snel.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Hele leuke K.O. alexspyforever, en een mooie winnaar! Ook dank aan Miszmi voor de ondersteuning, en mocht je ooit toch een poging willen wagen met een scifi-film, dan zou ik je Never let me Go (2010) aanraden, scifi is derde genre bij die film. Ook binnen de scifigenre is er van alles en nog wat te vinden, dus vast ook films die je aanspreken .

De Scifi-K.O. begint vrijdag om 19.00 uur en je mag stemmen op wat je het meest aanspreekt, mag dus ook op de poster, je hoeft dus niet per se de films gezien te hebben. Iedereen mag meedoen.

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

arno74 wrote:

Hele leuke K.O. alexspyforever, en een mooie winnaar! Ook dank aan Miszmi voor de ondersteuning, en mocht je ooit toch een poging willen wagen met een scifi-film, dan zou ik je Never let me Go (2010) aanraden, scifi is derde genre bij die film. Ook binnen de scifigenre is er van alles en nog wat te vinden, dus vast ook films die je aanspreken .

De Scifi-K.O. begint vrijdag om 19.00 uur en je mag stemmen op wat je het meest aanspreekt, mag dus ook op de poster, je hoeft dus niet per se de films gezien te hebben. Iedereen mag meedoen.

Die film ziet er wel tof uit, poster daarvan spreekt mij sowieso al aan. Ik ben wel bekend met de Sci-Fi hoor, zo heel af en toe is er een film of serie waarbij Sci-Fi een genre is, maar een film wat alleen van dat genre is zal ik overslaan . Ik ga niet beloven dat ik net zo actief ben als bij deze KO, maar als ik toch online ben, is het een kleine moeite om een stem te droppen natuurlijk

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

arno74,

moet je bij je stem vermelden of je op de film of op de poster stemt?

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Nee hoor HALVE TAMME. Niets moet, maar het mag natuurlijk wel als je dat zelf wil.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Dank voor de organisatie alexspyforever en Miszmi. En zowaar geen horrorposter, het gaat vooruit. Al had uitgerekend in de finale wel Rosemary's Baby mogen winnen, erg fraaie poster.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Never Let Me Go (grandioze film!) zou ik gevoelsmatig niet snel als sci-fi omschrijven. Ik denk dan eerder aan futuristische taferelen. Maar als je het strikt neemt, dan is het natuurlijk een grote verzamelbak voor alles wat niet wetenschappelijk bewezen is.

In dat opzicht vind ik Eva (2011) erg verfrissend binnen het genre: futuristisch en retro tegelijk.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

arno74 wrote:

Nee hoor HALVE TAMME. Niets moet, maar het mag natuurlijk wel als je dat zelf wil.

Duidelijk, merci.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Zwolle84 wrote:

Never Let Me Go (grandioze film!) zou ik gevoelsmatig niet snel als sci-fi omschrijven. Ik denk dan eerder aan futuristische taferelen. Maar als je het strikt neemt, dan is het natuurlijk een grote verzamelbak voor alles wat niet wetenschappelijk bewezen is.

In dat opzicht vind ik Eva (2011) erg verfrissend binnen het genre: futuristisch en retro tegelijk.

Helemaal mee eens! Eva is een van mijn lievelingsfilms

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

De Scifi-K.O. is inmiddels begonnen, iedereen mag meedoen. Je mag stemmen op wat je het meest aanspreekt, mag dus ook de poster zijn, je hoeft dus niet per se de films gezien te hebben.

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3835 votes

Is het alweer voorbij. Bedankt voor de organisatie alexspyforever, jammer dat ik het gemist heb

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Hollywood007 wrote:

Is het alweer voorbij. Bedankt voor de organisatie alexspyforever, jammer dat ik het gemist heb

Graag gedaan, was je druk bezig of ziek?

alexander038

• 957 messages
  • 1295 votes

Bedankt alexspyforever erg leuke KO was dit weer!

Sorry voor de late reactie.

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3835 votes

Kinderen erg ziek en een sterfgeval in de familie. Maar ben wel blij te zien dat één van mijn posters zo ver geraakt is

alexander038

• 957 messages
  • 1295 votes

Sterkte en gecondoleerd Hollywood007.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Sterkte Hollywood, hoop dat het met de kinderen inmiddels ook beter gaat.

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Veel sterkte en gecondoleerd Hollywood007!

Hoop dat je kindjes snel weer opknappen.

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3835 votes

Thx iedereen, dochtertje is inmiddels genezen. Zoontje is nog erg ziek. Maar dat brengt ook weer q-time met zich mee. In plaats van te ravotten kijken we nu samen een filmpje in de zetel he.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.