- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Poster Knock-Out De Favoriete Films van ...
Poster Knock-Out De Favoriete Films van ...
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
ja lastig, ik vind ze beiden mooi...
Pan gaat toch wel door, dus kies ik voor nu voor jeugdsentiment.
1-4
Moest ET toch doorgaan dan gaat mijn stem sowieso naar de andere finalist wie dat ook moge zijn.
edit: toch niet meer zo zeker dat Pan's door zal gaan, het gaat erg gelijk op nu, ze staan op dit moment zelfs gelijk!
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
3-5 (sorry, gelijktijdige plaatsing van stem v. Baggerman en mij, waardoor enige verwarring ontstond)
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Brix stemde op Pan's Labyrinth, ik op E.T. Het staat dus gewoon 3-5 nu.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ok bedankt voor de opheldering
Battle 1:
E.T. the Extra-Terrestrial (1982):

vs.
El Laberinto El Fauno (2006): http://pics.filmaffinity.com/El_laberinto_del_fauno-778235469-large.jpg
t/m 9, 1 verschil
Tussenstand 3-5
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
8-8 Wordt steeds moeilijker, ga dan toch maar voor de meer iconische...
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Het wordt dan toch nog een thriller...
Beslissende stem gezocht!
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Daar zie de eigenaar van de poster maakt het af. De andere eigenaar heeft verzuimd te stemmen, helaas pindakaas...
ET van stfuympos naar de finale, Pan's van Dying Rose er uit
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 2:
Rosemary's Baby (1968):

vs.
Das Cabinet des Dr. Caligari (1920):

t/m 9, 1 verschil
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Allé Flat Eric dat de mooiste mogen winnen dan 
0-1
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
1-1 Allebei mooi, maar Rosemary's Baby is toch wel uitzonderlijk mooi
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Ugh, mijn favoriet eruit
.
2-1. Vind ze beide niet zoveel, maar de onderste nog minder.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ugh, mijn favoriet eruit
.
2-1. Vind ze beide niet zoveel, maar de onderste nog minder.
Ik had eigenlijk verwacht dat Caligari er vrij snel zou uit liggen, had er geen idee van dat die het zo goed zou doen. Maar persoonlijk had ik ook posters genomen die ik mooier vond. Ook Pan's was mijn favoriet en ik had er zelfs voor gestemd toen die tegen een vanmijn posters uitkwam. Ik zou zelfs voor Pan's hebben gestemd als een van mij in de finale stond.
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Ik had eigenlijk verwacht dat Caligari er vrij snel zou uit liggen, had er geen idee van dat die het zo goed zou doen. Maar persoonlijk had ik ook posters genomen die ik mooier vond. Ook Pan's was mijn favoriet en ik had er zelfs voor gestemd toen die tegen een vanmijn posters uitkwam. Ik zou zelfs voor Pan's hebben gestemd als een van mij in de finale stond.
Die poster zal vast wel wat hebben, maar dan vooral voor mensen die daarvan houden. Zoals ik al eerder aangaf, heb ik niks met van die getekende dingen. Gewoon niet mijn ding, voor degenen die daar wel van houden, is het vast en zeker een mooie poster.
Ik vind de finale hoe dan ook niet geheel waardig als je kijkt naar wat er allemaal al uit ligt. E.T. vind ik een mooie poster, maar niet finale waardig. Rosemary's Baby heb ik niet zo heel veel mee, maar heeft veel gelukkige lotingen gehad en veel fans.
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
6-2 Rosemary's poepfabriek
Caligari was toch ook wel één van mijn favorieten, in een mooie stijl getekend.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Die poster zal vast wel wat hebben, maar dan vooral voor mensen die daarvan houden. Zoals ik al eerder aangaf, heb ik niks met van die getekende dingen. Gewoon niet mijn ding, voor degenen die daar wel van houden, is het vast en zeker een mooie poster.
Ik vind de finale hoe dan ook niet geheel waardig als je kijkt naar wat er allemaal al uit ligt. E.T. vind ik een mooie poster, maar niet finale waardig. Rosemary's Baby heb ik niet zo heel veel mee, maar heeft veel gelukkige lotingen gehad en veel fans.
De poster van Caligari is eigenlijk ook meer een schilderij dan een filmposter. Het is een typisch werk van het Duitse expressionisme dat hoogtij vierde in de jaren 1920, ook de film straalt die kunstvorm uit. Voor mij gaat het niet daarom, ik zou het ook niet bij mij aan de muur hangen. Voor mij is het eerder een mijlpaal als liefhebber van horror en silent film.