- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Western (2016)
Knock-Out: Western (2016)
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Moet helaas passen. Nog niet in de gelegenheid geweest die film van John Sturges te bekijken.
mr rumson
-
- 2170 messages
- 2995 votes
5. Man Who Shot Liberty Valance, The (1962) vs Unforgiven (1992)
0-1
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
6. Lusty Men, The (1952) vs Per Qualche Dollaro in Più (1965)
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Tja, ik zou The Lusty Men graag nog een ronde verder helpen maar de film heeft wat ongelukkig geloot...
0-2
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
0-6
The Lusty Men (3.5*) gezien, maar voor mij is dat gewoon een rodeo film, die thuis hoort in het genre "drama". Ik zie het nu niet bepaald als een western.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
7. Limonádový Joe aneb Konská Opera (1964) vs Man from Laramie, The (1955)
1-0 (4.5*- 3.0*)
Ook die film van Anthony Man bekeken, maar die maakte verder weinig indruk op mij. Niet meer dan zo'n dertien in een dozijn film waar er al zo veel van zijn gemaakt.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Een wonder zover Lemonade Joe al is gekomen! Voor zo´n ´rare´ western.
Roger Thornhill
-
- 6012 messages
- 2446 votes
Tja, ik heb al zitten denken, stel dat een der gebruikers van dit topic er in slaagt om bij de battles een obscure western die alleen híj (of zij) heeft gezien opgenomen te krijgen (kleine kans, want er moet een minimum aantal stemmen aan gegeven zijn, maar goed, stèl dat...), dan zou die gebruiker steeds als enige mogen stemmen wanneer die film in een bepaalde ronde opduikt, en als geen enkele andere gebruiker zich dan haast om die film te gaan bekijken vóórdat de stembussen sluiten, dan zou die film zomaar onbedreigd (en steeds met een minimale overwinning van 1-0) de battle kunnen willen... Misschien is dat het voorland van de nieuwe film van Martin Koolhoven? 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
3-4 (alhoewel niet gemakkelijk)
Rondje gemist, omdat ik twee dagen, zonder internet, in Amsterdam zat (ben nu net terug thuis)
Waarom breng ik dit nu naar voren, en wat heeft het met westerns te maken?
Een beetje ver gezocht, maar toch..
Gisteravond zat ik in theater Carré naar John Cleese te kijken, die daar optrad.
Zoals de meesten hier wel zullen weten heeft die ooit de rol van sheriff gespeeld in een western, "Silverado".