- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Poster Knock-Out 'De Foute Film'
Poster Knock-Out 'De Foute Film'
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
nou ja de 2de is fouter maar ik ga toch voor machine girl deze keer 
5-2
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 4:
Disaster Movie (2008)

vs
Super Mario Bros. (1993)

T/m de 5, 1 verschil
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
de film zal wel slecht zijn maar het spel was best wel leuk
0-1 SMB
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Het gaat er dus om hoe fouter hoe beter? Het maakt weinig uit welke poster je daadwerkelijk mooier vind? 
In dat geval 0-2
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Het gaat er dus om hoe fouter hoe beter? Het maakt weinig uit welke poster je daadwerkelijk mooier vind? 
Wat kunnen we verwachten bij deze knock-out: Films waarvan de titel lachwekkend slecht is, het verhaal vreselijk fout of de posters zo fout maar oh zo lachwekkend. Of van die films waarvan je zegt zo slecht dat het leuk wordt.
Het is niet de foute poster knock-out, maar de foute film. Stem naar wat je zelf de beste, lelijkste of misschien de grappigste vind. Het is niet per definitie dat je op de foutste film moet stemmen 
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Wat kunnen we verwachten bij deze knock-out: Films waarvan de titel lachwekkend slecht is, het verhaal vreselijk fout of de posters zo fout maar oh zo lachwekkend. Of van die films waarvan je zegt zo slecht dat het leuk wordt.
Het is niet de foute poster knock-out, maar de foute film. Stem naar wat je zelf de beste, lelijkste of misschien de grappigste vind. Het is niet per definitie dat je op de foutste film moet stemmen
Dat was lastig geworden. Ik ken geen van deze films, denk ik
. Zal met name op de titel en de poster letten in dat geval
. Bedankt voor je uitleg!
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Wel films gebaseerd op videogames zijn vaak gedoemd om te mislukken. Ik neem aan dat er mensen zijn die de Mortal Kombat films wel goed zullen vinden. Resident Evil, de eerste 2 films vond ik toch wel leuk om te zien een keer. Maar ik heb ook Double Dragon ooit gezien en die paste totaal in het rijtje van foute films 
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Je hebt geen kennis van deze films nodig voor deze ko. Ik ken ze ook lang niet allemaal 
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Battle 5:
Body of Evidence (1993)

vs
Scary Movie (2000)

T/m de 5, 1 verschil
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Wel films gebaseerd op videogames zijn vaak gedoemd om te mislukken. Ik neem aan dat er mensen zijn die de Mortal Kombat films wel goed zullen vinden. Resident Evil, de eerste 2 films vond ik toch wel leuk om te zien een keer. Maar ik heb ook Double Dragon ooit gezien en die paste totaal in het rijtje van foute films
Mortal Kombat ken ik alleen als spel. Veel gespeeld 'vroeger'. Als film ken ik dat soort dingen niet. Wekt mijn interesse totaal niet op.
Gelukkig gaat het hier om de poster/titel en weet ik veel wat en kan ik gewoon een stemmetje komen brengen 
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Battle 6:
Pista! (2003)

vs
Bunnyman (2011)

T/m de 5, 1 verschil
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
teveel halfnaakte mannen op de 1e poster 
1-2
Welk was het foutheidscriterium bij Body of Evidence Gang_Star
De titel of Madonna 
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Welk was het foutheidscriterium bij Body of Evidence Gang_Star
De titel of Madonna
Haha moeilijk eigenlijk, vooral de slechte beoordelingen. Ik heb films voornamelijk geselecteerd om foute titels, foute verhaallijnen, slechte beoordelingen, de floplijst en lijstjes op verschillende fora waar mensen hun kijk op slechte films uitspraken. En een aantal films die echt fout zijn, maar o zo leuk, zoals Scary Movie, How High en Team America: World Police.