- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Actiefilms (2016)
Knock-Out Actiefilms (2016)
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Sanderkeuh
-
- 582 messages
- 2953 votes
Leuke knock-out maar beetje vreemd dat films van poster knock-out overgenomen worden.
Mis toch een paar films zoals The Raid 2 en Dredd in de lijst, toch 2 recente actiefilms die hoog gewaardeerd werden.
Maar goed
1 - 4 Mad Max Fury Road
Battle #7
7. Death Race (2008) - Underworld (2003)
0-0
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Leuke knock-out maar beetje vreemd dat films van poster knock-out overgenomen worden.
Mis toch een paar films zoals The Raid 2 en Dredd in de lijst, toch 2 recente actiefilms die hoog gewaardeerd werden.
Wat vind je er dan vreemd aan? Ik heb toen die ko georganiseerd en doordat dat een succes was (duurde slechts 8 dagen destijds) heb ik maanden het idee gehad om deze ko ervan te maken. De uitleg van de titels is als volgt: Toen met de poster ko heb ik de best scorende titels in het genre aangevuld met een aantal actiehelden en op dat moment vrij nieuwe releases. De posters die ik het waard vond hebben toen de lijst gehaald.
Overigens welkom hier, leuk dat je erbij bent 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
1-1 / Underworld.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Sanderkeuh
-
- 582 messages
- 2953 votes
Wat vind je er dan vreemd aan? Ik heb toen die ko georganiseerd en doordat dat een succes was (duurde slechts 8 dagen destijds) heb ik maanden het idee gehad om deze ko ervan te maken. De uitleg van de titels is als volgt: Toen met de poster ko heb ik de best scorende titels in het genre aangevuld met een aantal actiehelden en op dat moment vrij nieuwe releases. De posters die ik het waard vond hebben toen de lijst gehaald.
Overigens welkom hier, leuk dat je erbij bent
Vreemd was misschien een slechte woordkeuze van mij. 
Als ik de lijst overloop denk ik direct aan actiefilms die ontbreken. Recent Dredd en The Raid 2, minder recent Crank en Police Story bijvoorbeeld.
Fantastic Four 2015 staat dan waarschijnlijk in de lijst door de poster maar gezien de scores die de film kreeg zal deze het niet ver schoppen in deze knock-out. 
Volgens mij is er wel ruimte genoeg voor 256 films in het actiegenre. 
Battle #9
Huo Yuanjia (2006) vs. Dirty Harry (1971)
2-0
Fearless nog niet gezien dus geen stem.