- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Christmas Poster Knock-Out (2015)
Christmas Poster Knock-Out (2015)
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
B02:
White Christmas (1954)

VS.
Santa Hunters (2014)

T/M 5, 1 verschil
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Bedankt trouwens Kondoro0614, goed gedaan
Geen probleem, 15 min werk.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
4-0
Gang_Star wil jij de winnaars bijhouden en daarna randomizen, ik neem aan dat Boeikens nog enkele dagen geen tijd heeft om dit te doen?
Is goed, doe dat wanneer ik dat kan. Maar je weet het, als het lang stil ligt dan kan ik daar niks aan doen he. Werk is werk, heb het de laatste tijd al veel te druk, weinig aanwezig de laatste tijd. Ook weinig tijd voor mijn eigen ko 
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Is goed, doe dat wanneer ik dat kan. Maar je weet het, als het lang stil ligt dan kan ik daar niks aan doen he. Werk is werk, heb het de laatste tijd al veel te druk, weinig aanwezig de laatste tijd. Ook weinig tijd voor mijn eigen ko
Als het echt niet lukt kun je altijd de rest inschakelen, daarvoor heb je mede-organisatoren.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Ik ben overdag bijna nooit online... heb dan ook niet de mogelijkheid om dat te melden
Kondoro0614
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik ben overdag bijna nooit online... heb dan ook niet de mogelijkheid om dat te melden
Kondoro0614
Das ook wel weer kloten dan. Geen pauzes o.i.d. om het snel even te melden bij bv: HT?? Misschien anders beter om iemand anders te laten doen of zeg je, dat lukt wel, maar dan zoals je al zei wat langer?
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Aan pauze kom ik nauwelijks toe
. Het lukt wel. Maar mocht de ronde rond het middaguur eindigen bijvoorbeeld of zelfs in de ochtend, dan kan ik er pas in de avond mee aan de slag.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Aan pauze kom ik nauwelijks toe
. Het lukt wel. Maar mocht de ronde rond het middaguur eindigen bijvoorbeeld of zelfs in de ochtend, dan kan ik er pas in de avond mee aan de slag.
Zelfde geld hier voor de laatste zin. Zolang je maar op tijd meld dan kunnen we er even rekening mee houden uiteraard. Komt wel goed.
TUSSENSTAND: 2 - 2
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Komt goed, ga gelijk aan het werk.
Geen probleem, 15 min werk.
Dan denk ik dat je klok kapot is.

Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Zelfde geld hier voor de laatste zin. Zolang je maar op tijd meld dan kunnen we er even rekening mee houden uiteraard. Komt wel goed.
TUSSENSTAND: 2 - 2
Dan meld ik het alvast bij deze. Mocht de ronde vroegtijdig eindigen dan zal ik de volgende ronde waarschijnlijk pas in de avond kunnen starten. Mocht het te lang duren, dan is een ieder vrij om de volgende ronde te starten als het te lang stil ligt. Anders ga ik dan gewoon in de avond aan de slag met de volgende ronde.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Dan denk ik dat je klok kapot is.
Nee, toen ik zei "Ga gelijk aan het werk" moest ik eten, had net de films gehusseld dus toen tegen 19:15 verder.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
3-2 / White Christmas.
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Iedereen mag battles plaatsen.
Battle overzicht: Pagina 95.
B03:
Deck the Halls (2006).

Vs.
Santa Claus (1985).

T/m 5, 1 verschil.
-
- 13470 messages
- 1305 votes
1-0 / Deck the Halls.
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5318 votes
4-0
Gang_Star wil jij de winnaars bijhouden en daarna randomizen, ik neem aan dat Boeikens nog enkele dagen geen tijd heeft om dit te doen?
Ik geniet inderdaad momenteel nog van het lekker frisse buitenweer in de Ardense bossen 
2-2
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Battle 4:
Grumpy Cat's Worst Christmas Ever (2014)

VS.
Silent Night, Deadly Night (1984)

T/m de 5, 1 verschil