- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- DVD en blu ray cover KO van diverse filmgenres
DVD en blu ray cover KO van diverse filmgenres
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
B7.
13.Rosemary's Baby:
http://assets.catawiki.nl/assets/2013/11/27/2/b/e/2be4d534-57a4-11e3-9113-72527738a9d9.jpg
Vs.
14.Piranha:
http://assets.catawiki.nl/assets/2013/7/3/2/9/e/29e58f26-e409-11e2-9e7c-c053f9b2f80d.jpg
T/m de 5, 1 verschil.
-
- 13470 messages
- 1305 votes
1-0 / Rosemary's Baby.
housemoviewatch
-
- 218 messages
- 1105 votes
Graag gedaan Alex Ik doe het graag.
Volgende stem,
3-0
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 8
15.Ronja de roversdochter
http://assets.catawiki.nl/assets/4/9/b/5/9b5286a0-34e0-012d-d01e-0050569428b1.jpg
vs.
16.The Little Mermaid 2 - Return to the Sea
http://assets.catawiki.nl/assets/2/5/4/9/549d0a60-f1a1-012c-baa8-0050569439b1.jpg
T/m de 5, 1 verschil.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Heel graag gedaan Alex. Ik ben afgelopen tijd inderdaad niet echt actief geweest op het forum, ook niet bij KO's, heb een tegenslag te verwerken gehad omtrent mijn opleiding (niet gehaald helaas). Heb in augustus nog tentamens gehad die (uiteraard) voor alles gingen, vervolgens heb ik mij volledig moeten focussen wat ik nu wilde: werken, nieuwe opleiding en dat was even heel lastig. Inmiddels een keuze kunnen maken en kan dus ook weer wat actiever hier aanwezig zijn. Moet wel eerlijk bekennen dat ik het mijn kennende ook vaak zal vergeten, maar zal zeker proberen wat vaker een stem langs te brengen.
Lief dat je nog aan mij dacht! Door die 'tag' zie ik dit topic trouwens ook pas. Leuk idee voor een KO!
Denk je in december ook nog eens aan mij terug? Ik ben een groot, heel groot, liefhebber van kerst, dus die KO wil ik natuurlijk niet missen 
4-4
Uiteraard zal ik aan jou denken lieve juffrouw maar de vreselijk zware organisatie ervan ligt toch vooral in handen van mijn maatje HALVE TAMME. die mij geen andere keuze liet dan mee te helpen. Ja, nu doe ik er natuurlijk heel dramatisch (en plagerig) over maar hij weet dat ik hem graag help met dit soort zaken 
Maar uiteraard zullen we de nodige mensen gaan taggen.
En wat dat werk en/of opleiding betreft, uiteindelijk vind je wel je weg. Ik was bijna 30 jaar toen ik eindelijk het werk vond dat ik graag doe en nu 7 jaar later nog steeds met plezier uitvoer 
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Uiteraard zal ik aan jou denken lieve juffrouw maar de vreselijk zware organisatie ervan ligt toch vooral in handen van mijn maatje HALVE TAMME. die mij geen andere keuze liet dan mee te helpen. Ja, nu doe ik er natuurlijk heel dramatisch (en plagerig) over maar hij weet dat ik hem graag help met dit soort zaken 
Maar uiteraard zullen we de nodige mensen gaan taggen.
En wat dat werk en/of opleiding betreft, uiteindelijk vind je wel je weg. Ik was bijna 30 jaar toen ik eindelijk het werk vond dat ik graag doe en nu 7 jaar later nog steeds met plezier uitvoer
Haha, als je toch verplicht wordt om te helpen, mag je mij vast noteren. Ik heb vorige week de film A Christmas Carol nog gekeken, het boeit mij weinig of het zomer of winter is, kerstfilms trekken mij altijd
. Wil die KO dus zeker niet missen haha.
Absoluut vind ik uiteindelijk mijn weg wel, heb even tijd nodig gehad om het te verwerken. Wilde graag, ik kán het ook, maar door omstandigheden helaas te weinig punten gehaald om over te gaan. Ach, begin maandag aan een nieuwe opleiding, nieuwe uitdagingen zijn ook altijd spannend! Ik kom er vanzelf wel, heb een lange weg afgelegd om te komen waar ik nu ben en laat me niet uit het veld slaan door zoiets
.
3-3
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Battle 9
17. The princess bride
http://assets.catawiki.nl/assets/2011/8/26/1/8/7/187ffa80-b202-012e-aae1-0050569439b1.jpg
18. Eye of the needle
http://assets.catawiki.nl/assets/2014/4/12/e/3/b/e3bfecf8-c224-11e3-8f9f-dcdcf02bbb9c.jpg
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
alexspyforever, bedankt voor de leuke tijd op moviemeter en de KO's. Misschien kom je binnen een tijdje wel terug naar de site. En je kan altijd wel eens langs komen natuurlijk. Nog veel filmplezier!
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
alexspyforever, bedankt voor de leuke tijd op moviemeter en de KO's. Misschien kom je binnen een tijdje wel terug naar de site. En je kan altijd wel eens langs komen natuurlijk. Nog veel filmplezier!
Bedankt ook aan jou Film Pegasus 
1-1 Eye of the Needle
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Deze mensen wilde ik ook nog bedanken voor het vlijtig meestemmen en misschien doen ze dat nu ook weer al zijn dit meer horrorfanaten 
Bob Gray - unreallerke - Noodless - Chainsaw - DonOswaldo - arnodw - morpheus2000
en wibro heb ik ook al gezien bedankt om mee te stemmen.
En deze mensen dat het het ter ziele gegane horrorproject toch levendig probeerden te houden:
Left4Dead: veel dank dat je mijn taak had willen overnemen
john mcclane2
mikey: dit zijn in tegenstelling tot de horrorposters wel originele en niet zelf gekozen afbeeldingen 
arno74: onze man uit Madrid, vraag me af of je dat sci-fi project nog wil doen?
tattoobob: we waren het niet altijd eens maar goed uiteindelijk heb je mij ook wel verdedigd in het horrorproject waarvoor dank 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
alexspyforever geen dank jongen....jij ook bedankt voor al je inzet.
Ik hoop dat we volgend jaar weer een horrorposter K.O voorbij zullen zien komen en dat jij weer aan het roer zal staan.
En trouwens kwa posters waren we het vaak eens hoor
en soms ben ik gewoon een vervelend mannetje 
Stop je nou helemaal met alle K.O's enz?
-
- 13470 messages
- 1305 votes
1-3 / Eye of the needle.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
tattoobob er is maar eentje die me nog kan "verplichten" van mee te helpen aan een posterKO en dat is Tamme. Maar dat was ook een belofte die ik hem al maanden geleden deed en daar ga ik me ook aan houden. Misschien nog wel eens een horroravatar KO volgende jaar februari of zo (dan is het toch carnaval op de meeste plaatsen), want persoonlijk vond ik dat het leukste om te doen.