- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Animatie Poster Knock-Out
Animatie Poster Knock-Out
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik wil niet vervelend doen MovieMind, maar ik vind het systeem om posters opnieuw te plaatsen bij de overgang naar een nieuwe pagina wel heel goed. Ik heb nu aan verschillende KO's meegewerkt/georganiseerd en zo hebben we het steeds gedaan en dat werkte heel goed. Uit ervaring (als tester) weet ik ondertussen wel dat mensen wat gemakzuchtig zijn en niet graag veel scrollen of terug moeten bladeren.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Halvefinale.
Battle 01:
Mulan (1998).

Vs.
Gedo Senki (2006).

Tot de 9, 1 verschil.
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Ugh, Lelijk en lelijk, de beslissende stem komt niet van mij.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Ugh, Lelijk en lelijk, de beslissende stem komt niet van mij.
Dat je er geen kijk op hebt had ik inmiddels begrepen, maar wist niet dat je ook patent had op vervelende inhoudsloze opmerkingen 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Flat Eric als jij nu volgende keer eens een KO'tje organiseert met dingen die jij prachtig vindt?
Je moet wel tegen kritiek kunnen natuurlijk 
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Ehm...ik mag toch wel een mening hebben? 
Als ik een poster mooi vind dan zeg ik dat, als ik een of, in dit geval, twee posters lelijk vind dan mag ik dat ook best zeggen lijkt me.
Inhoudsloze opmerkingen genoeg gezien hier overigens dus als ik die moet gaan quoten kan ik wel een heel nieuw topic openen en vullen
Maar goed ik zeg al niks meer 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Ehm...ik mag toch wel een mening hebben? 
Als ik een poster mooi vind dan zeg ik dat, als ik een of, in dit geval, twee posters lelijk vind dan mag ik dat ook best zeggen lijkt me.
Natuurlijk mag je een mening hebben en geven .(Graag zelfs)
Maar om alleen mooi of lelijk te zeggen zonder geen enkele uitleg waarom iets mooi of lelijk is, dat zijn (maar dat is mijn mening) vrij inhoudsloze argumenten.
Inhoudsloze opmerkingen genoeg gezien hier overigens dus als ik die moet gaan quoten kan ik wel een heel nieuw topic openen en vullen
Je zou nog kans maken ook 
de beslissende stem komt niet van mij.
Om dan vervolgens ook nog eens niet te stemmen (wat je goed recht is), maar dan geef je je stem toch aan de minst lelijke? (dat is toch geen moeilijke opgave?)
Maar als je dan toch geen stem geeft, waarom zou je dan uberhaubt nog een bericht achterlaten? (en zo negatief ook)
Ugh, Lelijk en lelijk
Waarom? 
Maar goed ik zeg al niks meer
Dat zou ik jammer vinden, het zou pas grappig zijn als je de volgende poster die je niet mooi vind compleet zou afkraken met gegronde argumenten

Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Ugh, Lelijk en lelijk
Waarom? 
Waarom users sommige posters wél mooi vinden zie ik overigens ook niet altijd uitgebreid gemotiveerd en met redenen omkleed voorbij komen (!). Dan moet je die redenering ook omdraaien. Lijkt me erg miereneukerig.
Maar goed, voor wat betreft die Mulan en Draakposter die ik niet mooi vind: beide posters spreken mij beiden simpelweg gewoon niet aan qua totaalplaatje vanwege onder meer de tekenstijl, het kleurgebruik (te saai of te fel) en het onderwerp. Ik voel er niks bij. Moet kunnen lijkt me.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Volgende stem is beslissend...
Tussenstand: 8-8
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Halvefinale
Battle 02: