- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horror Avatar Knock-Out
Horror Avatar Knock-Out
Pestiis
-
- 191 messages
- 127 votes
gaat iemand mij hier nog iets uitleggen zodat ik gezellig mee kan doen? ... zou fijn zijn 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Pestiis: elke keer worden er twee avatars geplaatst, als je op de bovenste wilt stemmen geef je +1 aan het cijfer links van het streepje - als je op de onderste wilt stemmen krijgt het cijfer rechts 1 erbij. Eerste avatar die 5 bereikt (of daarboven als het geen twee verschil is) wint.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
gaat iemand mij hier nog iets uitleggen zodat ik gezellig mee kan doen? ... zou fijn zijn
Goede voorbereiding is het halve werk 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
je zegt op wie je stemt Pestiis en als het kan de score bijhouden 
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Je zet je nummer neer welke jij stemt. Eerste - tweede. Als het bijvoorbeeld 3-2 is en jij wil voor de tweede stemmen plaats je 3-3. Het is wel prettig als je NA het plaatsen nog even oplet of iemand je voor is geweest en je reactie dan even te wijzigen. Het gaat momenteel allemaal heel snel en het komt dus maar al te vaak voor dat stemmen door elkaar heen lopen. Als iedereen zelf oplet en zijn reactie wijzigt komt dat helemaal goed 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Wie is nou door....flateric of bruce?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
medewerkers kunnen jullie even terugkijken naar battle 9?
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Bruce is door, als ik het goed heb
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
medewerkers kunnen jullie even terugkijken naar battle 9?
Bruce is door met 3-6
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Ik vind het ook jammer dat jouw avatar niet door is Flat Eric, vind 'm zo leuk! 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
4-3 galaxydriver32
.