- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out Belgische en Nederlandse cinema
Knock-out Belgische en Nederlandse cinema
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
24. De Man Die Zijn Haar Kort Liet Knippen (1965) - Aanrijding in Moscou (2008)
3-4
25. C'est Arrivé près de chez Vous (1992) - L'Envahisseur (2011)
3-0
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
ow verrek ja, je hebt gelijk, heb 'm nu per ongeluk verwijderd, 'k plaats 'm wel even opnieuw incl. Dragons stem
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
26. Vinyan (2008) - Any Way the Wind Blows (2003)
0-2
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
0-6
Voor mij misschien wel de beste film van onze zuiderburen.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
1-6 Wat een battle voor ronde 1...
Een film die niet in deze ko hoort tegen een Vlaamse film. Zeer eenvoudig.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
1-6 Wat een battle voor ronde 1...
Deze battle komt uiteraard veel te vroeg. Ook "Vinyan" behoort voor mij tot de betere films van de Belgische cinema.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Een film die niet in deze ko hoort tegen een Vlaamse film. Zeer eenvoudig.
Wat een onzin ... alsof je Belgische boeren moet casten om een échte Belgische film te hebben. Du Welz dicteert zijn films, meer moet het niet zijn ... Vinyan had deze met twee vingers in de neus moeten winnen.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Ik wil het gevoel hebben een Belgische film te zien zonder kennis te hebben van de nationaliteit van de regisseur of het land van productie. Bovendien zijn er weinig of geen Belgische acteurs te bespeuren.
Een Brit (bekend van meerdere Hollywoodproducties) en een Francaise op reis naar Thailand? Niet meer dan terecht dat deze eruit gaat in ronde 1.
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Ik wil het gevoel hebben een Belgische film te zien zonder kennis te hebben van de nationaliteit van de regisseur of het land van productie. Bovendien zijn er weinig of geen Belgische acteurs te bespeuren.
Een Brit (bekend van meerdere Hollywoodproducties) en een Francaise op reis naar Thailand? Niet meer dan terecht dat deze eruit gaat in ronde 1.
Idd je reinste zever. Tuurlijk maakt het uit van welk land de regisseur komt. Anders kan Mr. Nobody ook al niet als Belgische film worden gezien, en vallen er nog veel schitterende films uit. Als het budget het toelaat en je met de crème de la crème van de acteurs kan werken, doe je dat toch gewoon als regisseur. Simpel!
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Idd je reinste zever. Tuurlijk maakt het uit van welk land de regisseur komt. Anders kan Mr. Nobody ook al niet als Belgische film worden gezien, en vallen er nog veel schitterende films uit. Als het budget het toelaat en je met de crème de la crème van de acteurs kan werken, doe je dat toch gewoon als regisseur. Simpel!
Ik zeg niet dat het geen Belgische films zijn. Ze horen gewoon niet thuis in een KO Belgische en/of Nederlandse cinema. En Mr. Nobody hoort hier inderdaad ook niet thuis.