- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Draw that movie
Draw that movie
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Sloeg nergens op, nog een keer goed kijken en je ziet dat het duidelijk een joch is.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Dat moet Turks Fruit zijn.
Flavio
-
- 4893 messages
- 5225 votes
De gestoorde filmfanaat Het is inderdaad niet The Godfather.
mikey Ik heb het niet van een hoes nagetekend, maar het zou best kunnen dat het op een DVD-uitgave staat. Het is een bekend beeld uit de film.
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Ik denk Lord of flies, laatst een graphic novel over uitgebracht door een Nederlandse schrijfster/illustrator
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Nee, wel dezelfde sfeer.
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Geweldige titel, maar nee
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ik heb in elk geval alle nationale vlaggen opgezocht, maar Blauw-Wit-Blauw-Wit-Blauw in horizontale banen heb ik niet gevonden.
Daarom gok ik: "The man with the gun in the lights of a car in no country". Nu nog even die film zoeken.
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Jezus, is het zo onduidelijk wat het blauw-gele-witte ding voor moet stellen? Moment
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
https://i.imgur.com/WLMZjaF.png
(Ik had die wolkjes al getekend en toen de achtergrond in precies dezelfde tint grijs veranderd, handig)
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Hint dan maar? De plek is een benzinestation, een pomp tekenen werd teveel gepriegel.
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
prisoners2013
Correcto!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
okay, dit is uit mijn hoofd gedaan en het shot uit de end credits ziet er wat anders uit (zo horen er oa autos in het shot... maar die was ik vergeten.)
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
oh ja, ik zal een nieuwe afb. maken, morgen.
geen mad max.
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
Dat menneke in de sky is vast een goede hint, maar de lampjes blijven gedoofd...