- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt dit citaat?
Uit welke film komt dit citaat?
Thorak
-
- 6354 messages
- 1885 votes
Be kind, rewind?
Het klinkt ook wel als iets van Frank Zappa, in de lijn van "Don't eat the yellow snow"... 
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Was het Broes in The Last Boyscout?
(Heerlijk ik heb dit spel mijn hele bovenbouw schooltijd gedaan, brings back good memories)
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Heb het maar geGoogled, en je hebt het juist...
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
ik twijfelde nogal met Die Hard with a Vengeance, hij had het ook zo tegen Zeus geroepen kunnen hebben... Maar dan moet ik dus als ik het goed begrijp? All righty then... (nee dat is hem nog niet). Hij is zeer makkelijk te googelen maar dat mag uiteraard niet! Ik zal mijn eerste quote op MM gelijk maar van laag allooi laten zijn, dan hebben we dat maar gehad 
''Here, tomster, come on. Tomster, tomster. Yeah......Remember, when in doubt... fuck.''
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Maar dan moet ik dus als ik het goed begrijp?
Porky's?
-edit- Mocht het toevallig goed zijn, dan mag een ander.
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Porky's?
Dat woord zal er vaak genoeg in voorkomen maar nee... het is respectabeler dan dat 
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
hint van de dag: de zin wordt uitgesproken tegen een kat
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Go is incorrect.
Hint #2: de persoon die deze zin uitspreek heeft een lichamelijke handicap die hij zelf in het leger veroorzaakt heeft toen hij dronken was.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik moet weer gokken (het komt we wel bekend voor): Forrest Gump, al zit daar misschien geen onvertogen woord (fuck) in...? 
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Ik moet weer gokken (het komt we wel bekend voor): Forrest Gump, al zit daar misschien geen onvertogen woord (fuck) in...?
Nope 
Misschien herkent iemand deze zin die hij later in de film uitspreekt:
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Klinkt ook al bekend; Weird Science is het ook niet, hè?
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Klinkt ook al bekend; Weird Science is het ook niet, hè?
Nope....
Ok, ik geef je nog één hint:
Out of order — I'll show you out of order! You don't know what out of order is, Mr. Trask! I'd show you, but I'm too old, I'm too tired and I'm too fuckin' blind. If I were the man I was five years ago, I'd take a flame-thrower to this place! Out of order? Who the hell you think you're talking to!? I've been around, you know? There was a time I could see! And I have seen- boys like these, younger than these, their arms torn out, their legs ripped off. But there is nothin like the sight of an amputated spirit. There is... no prosthetic for that. You think you're merely sending this splendid foot-soldier back home to Oregon with his tail between his legs, but I say you are executing his soul! And why? Because he's not a "Baird man." Baird men — you hurt this boy, you're going to be Baird bums, the lot of ya. And Harry, Jimmy, Trent, wherever you are out there — fuck you, too!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Klinkt zowat als Pacino? Any Given Sunday?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dan denk ik eerder aan Scent of a Woman (1992)...?
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Dan denk ik eerder aan Scent of a Woman (1992)...?
Ladies and gentleman, we have a winner!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Verdomme, ik was al aan het twijfelen vanwege het foot-soldier (leek me niet te passen in Any Given Sunday) maar bon, ik had toch nooit aan Scent of a Woman gedacht.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Metalfist mag, ik heb geen quote voorhanden en hij kwam immers met Pacino aanzetten. 
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Verdomme, ik was al aan het twijfelen vanwege het foot-soldier (leek me niet te passen in Any Given Sunday) maar bon, ik had toch nooit aan Scent of a Woman gedacht.
Ja dat leger jargon van de Colonel leidt wat af
Nou is dhr. Bungel?
edit: kijk dat is sportief.... Metalfist it is.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Misschien wel een vrij moeilijke maar als je de film hebt gezien, dan haal je het er sowieso uit.
Persoon X: [he is talking about the ZPM] Zed-P.M.
Persoon Y: What?
Persoon Z: Zee-P.M. He's Canadian.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Zelfs geen gokjes? Het MovieMeter publiek stelt me teleur!
Hierbij een paar tips:
De film is eigenlijk de pilot van een televisie reeks
Die televisie reeks is een rechtstreekse sequel op 1 van de langstlopende Sci-fi reeksen tot nu toe.
Die reeks was dan weer een sequel van een bekende Sci-fi film
Dus chronologisch gezien:
sci-fi film (tip 3) => langstlopende reeks (tip 2) => pilot (tip 1 en de oplossing van de quote)
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Doctor Who moet de reeks zijn(?), maar verder...? FAQ about Time Travel misschien?
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Ik heb hem half uur na je post al gegoogled, wist dat ik hem niet kende. Is niet iets wat ik zou kijken 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Oeh, zo dicht in de buurt! Al moet ik eerlijk toegeven dat ik die film in mijn chronologisch overzicht ben vergeten 
sci-fi film (tip 3) => Children of the Gods => langstlopende reeks (tip 2) => pilot (tip 1 en de oplossing van de quote)
Nu is het niet meer zo moeilijk normaal gezien maar let op, je zoekt dus naar de pilot van de opvolger.