- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De Onderschatte K.O (2011)
De Onderschatte K.O (2011)
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Een onbegrijpelijke stem voor een horrorliefhebber. Ongeloofwaardig.
Number23
-
- 8638 messages
- 5677 votes
Wat een halve finales zeg.
CH ken ik helemaal niet dus geen slecht of goed woord daarover.
Gamer is rotzooi van de hoogste plank. Tuurlijk het is de KO van de slechte film, maar deze heeft niet eens cultstatus.
Rob Zombie niet gezien, maar andere films wel dus begrijp dat die vent zijn fans heeft.
Eden Log moet ik nodig herzien, slecht vond ik hem niet. Keertje met andere ogen bekijken. Mag in ieder geval winnen van mij.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Tuurlijk het is de KO van de slechte film.
Niet slecht, onderschat!
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
4-6 altijd grappig, horrorliefhebbers die elitair proberen doen 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Inderdaad, CH hoort fluitend naar de finale te gaan.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Misschien als je puur naar score kijkt, verder is CH een van dé grootste cultfilms, dus onderschat kan je hem moeilijk noemen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
CH wordt door enorm veel mensen verguisd, en meestal om de verkeerde redenen. Als er een film dus onderschat is, is het CH wel.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
7-8 (4,0* vs 4,5*) mocht finale geweest zijn
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
CH wordt door enorm veel mensen verguisd, en meestal om de verkeerde redenen. Als er een film dus onderschat is, is het CH wel.
Ik geloof niet dat ik 'm om de verkeerde reden verguis. Of jij moet er nog meer weten te noemen. Zou toch een schande zijn als dit dierenmartelfilmpje hier zou winnen. Mag hopen op iets meer beschaving onder de mm leden.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
gezien de status en aantal stemmen zou CH inderdaad wel mogen winnen.. waere het niet zo'n verschrikkelijke film is.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
8-8
Gisteren nog lekker een kipje de oven in gemarteld. Heerlijk! 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Waarschijnlijk niet, maar gemarteld is hij daarvoor hoogstwaarschijnlijk in 'de fabriek' wel 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Waarschijnlijk niet, maar gemarteld is hij daarvoor hoogstwaarschijnlijk in 'de fabriek' wel
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Kijk dat je kippen martelt, moet natuurlijk kunnen. Maar om er dan ook nog grote waardering voor uit te spreken, gaat mij dan weer net te ver. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Precies, ik vind schildpaddensoep zalig, maar ik vind de wijze waarop het wordt gemaakt ook niet leuk. 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Nee, ik werk niet op een kippenfarm. Het kipje kwam uit de diepvries van de Aldi. Ik heb de kip eerst aan beide kanten 10 min. aangebraden in ongeveer 150 gram boter. Daarna 1,5 uur in een voorverwarmde oven op 220 graden. Tussendoor een paar keer omdraaien. Verder heb ik de kip gekruid met curry, cayenne peper, zwarte peper, zout en uiteraard een paar teentjes knoflook in de braadslee. Het resultaat stemde tot grote tevredenheid, ook bij mijn tafelgasten.