- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Aziatische Cinema Knock - Out 2011
Aziatische Cinema Knock - Out 2011
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Hopelijk komt Baggerman op tijd. Aardige film van Yimou, maar geen contest tegen Miki.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
natuurlijk
Wat ik van Weerasethakul gezien heb was niet slecht, maar net niet mooi genoeg voor het trage tempo dat hij aanhoudt. Is deze een beetje vergelijkbaar met z'n andere werk (en dan bedoel ik niet Iron Pussy
)
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Nog maar 1 andere van hem gezien. Blissfully yours en die is vergelijkbaar ja. Maar de afwikkeling en van deze is geniaal. Ik denk dat jij vooral het einde wel mooi gaat vinden.
Ik hou hier inieder geval heel erg van, humaan, abstract, sereen en hypnotiserend zijn woorden waar ik deze film het best mee kan omschrijven.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Zijn ook wel de kenmerken van een Sud Pralad, vond het daar alleen visueel net niet sterk genoeg om de traagte makkelijk te ondersteunen. Binnenkort toch maar eens opzoeken 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Ook niet Tsukamoto's beste
Dat niet nee, maar hij heeft dan ook een aantal érg goeie films gemaakt 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Hopelijk komt Baggerman op tijd. Aardige film van Yimou, maar geen contest tegen Miki.
Pftt, gelukkig was mijn stem niet nodig, maar die was inderdaad naar Tenten gegaan! Fijn filmpje, jammer dat er alweer net een Zhang Yimou tegen moet loten!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
4-0
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
1-1 Misschien doe ik de Iraanse drama films hiermee enorm tekort, maar Ratanaruang is een kleine held.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Jammer natuurlijk van Sang Sattawat. Denk dat enkel Uncle Boonmee nog een kans maakt qua loting, is ook wel Weerasethakul's meest toegankelijke. Weinig stemmen alleen van knockout-stemmers geloof ik, dus is een tip om nog te kijken 
Hmmm, Nypmh is mijn enige onvoldoende voor Ratanaruang, alleen heb ik het gevoel dat ik 'm wat ondergewaardeerd heb. Maar ben totaal niet bekend met Iraanse films dus sowieso geen stem.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Tegen Miike's Big Spook War .. ik vrees voor mijn stem 
Gek trouwens dat je Nymph zo laag waardeert want ik vind de film best aansluiten bij het werk van Weerasethakul.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Ja, daarom heb ik ook het idee dat ik 'm onterecht een onvoldoende heb gegeven. Zag 'm op het IFFR, dus misschien dat dat een bepaalde (negatieve) invloed heeft gehad 
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Neeee. Enige battle waarbij ik beide films gezien heb, gemist! Gelukkig wint de juiste film.
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
1-1 Misschien doe ik de Iraanse drama films hiermee enorm tekort, maar Ratanaruang is een kleine held.
Wat ik van Ghobadi heb gezien overtuigt me dat hij niet bepaald jouw soort films maakt. Dus maak je je niet teveel zorgen zou ik zeggen.