- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Als deze Bianca in de smaak blijkt te vallen, begrijp ik maar al te goed dat Cécile de France het minder doet... Hoe smaak toch kan verschillen...
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Nee ze is net een beetje te 'one in a million' -
4+, 7-
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Emily Blunt:
Ik vind haar niet (echt) mooi, maar om de een of andere reden (waarschijnlijk haar charme) wel erg aantrekkelijk. Op foto doet ze mij niets, op beeld wel. Zeer goede actrice.

dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
4-
Ik heb van meerdere jongens gehoord dat ze haar echt heel mooi vonden, maar ik zie het niet. Ze heeft toch iets te strengs over haar gezicht.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
@dualcia (je eigen naam door elkaar gehusseld
)
Same here. Ik zie het ook niet, maar ze heeft een bepaalde natuurlijke charme die heel erg aantrekkelijk is. Dat zie je op beeld wel, op foto's niet.
@Watts
Gaan we nu al actrices minnen op basis van achternaam? 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Na Bianca daalt de kwaliteit van het topic zoals verwacht weer enkele niveaus.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Oehh. Emily Blunt. Staat in mijn Top5 van mooiste actrices. Misschien achter Lacey Chabert en Scarlett Johansson zelfs wel derde. Geweldige 'natuurlijke' verschijning. Ik zou mijn seizoenskaart van FC Groningen inleveren voor een avondje met haar.
4+ 6-
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Mooie reactie, Pruim. 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de top-5 van mooiste actrices van de stemmers alhier.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Een seizoenskaart van FC Groningen? Kolere, wat een opoffering!
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Mooie reactie, Pruim. 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de top-5 van mooiste actrices van de stemmers alhier.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Een seizoenskaart van FC Groningen? Kolere, wat een opoffering!
KLOOTZAK!
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ze maakt me gek met die ogen! En ze heeft een ondeugend koppie. Ik zou zo mijn seizoenskaart van AZ inleveren voor een (wild) avondje met haar.
5+