- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Zooey Deschanel: Ogen om in te verdrinken. 
Op beeld vele malen mooier dan op foto's. Dat wel.
In '500 days of Summer' op haar mooist. En best.
Edit: waren 4 foto's. 2 doen het al weer niet meer. Dan maar met 2.

Trailer om een (bewegend) beeld van haar te krijgen:
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
2+, 1- Vreselijk. En ook nog is één van de meest ergerlijke actrices die je kan vinden. It's Jess
.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
2+, 1- Vreselijk. En ook nog is één van de meest ergerlijke actrices die je kan vinden. It's Jess
.
Hahaha. Ja, dit viel te verwachten. 
Jouw smaak is echt 100% het tegenovergestelde van die van mij.
Vind Zooey nou juist een van de allerleukste actrices out there. Ze is niet eens heel erg mooi in haar gezicht, maar haar ogen, haar glimlach en haar natuurlijke charme zijn zo onweerstaanbaar.
Als zij vroeger bij mij in de klas had gezeten....100% zeker dat ik op haar verliefd zou zijn geworden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Veel bijval heb je, hoor het van meerdere maar zie het niet bij haar. Vooral haar gedragingen zijn zo ergerlijk en zo geforceerd en niet pakkend 'witty'. Je zou haar mogen hebben op school, ik ga wel voor de head cheerleader
.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Mooie ogen daar voor een hele dikke +, maar voor de rest...
Op de 2e foto vind ik haar heel erg op een donkere Daphne Dekkers lijken en dat vind ik toch een redelijk spook om te zien.
Totaal een - dus.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Zelfs een fervent ogen-man als ik moet voor haar algehele plaatje een min geven. Véél te saai en doorsnee. Daar doen haar prachtige setje kijkers verder niet veel aan af. Beetje een #meh-vrouw.
7+ 3-
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Op de 2e foto vind ik haar heel erg op een donkere Daphne Dekkers lijken en dat vind ik toch een redelijk spook om te zien.
Argh... Nu zie ik het ook. Ik zit te twijfelen om mijn + terug te nemen.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jek an het wel. Prachtvrouw. Heel erg mooi, erg vrouwelijk maar het belangrijkst, ze danst een killer rumba. Niets aantrekkelijker dan een vrouw die de rumba danst.
2+, 0-