- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
2+, 2- Wel aardig in the American maar als dit goddelijk is verklaart het dat er Atheïsten zijn
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
2+, 2- Wel aardig in the American maar als dit goddelijk is verklaart het dat er Atheïsten zijn
Ik ben zelf ook atheïst, maar ik 'geloof' wel in een Goddelijk lichaam en dat heeft ze (mijn inziens). 
Vorig jaar vond je het nog een prachtige vrouw?
Is je smaak zo aan verandering onderhevig?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nu je het zegt, eigenlijk wel
. Al komt het vooral door de foto's, als ik nu Ghost Rider of The American op zou zetten zou ik er vast weer anders over denken.
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
5+
Klassieke verschijning met mooie rondingen.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
. Al komt het vooral door de foto's, als ik nu Ghost Rider of The American op zou zetten zou ik er vast weer anders over denken.
Dat kan. Absoluut. Sommige vrouwen zijn op bewegend beeld aantrekkelijker dan op foto's.
En het hangt ook van de film zelf af. Ik vond haar in The American werkelijk oogverblindend mooi, maar in Ghost Rider 2 een stuk minder. Kwam door haar rol en Ghost Rider 2 was ook wel een erg slechte film.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
0+, 1- Best wel schattig maar verre van aantrekkelijk imho. Een aai over de bol kan ze krijgen, maar dat is ook het enige fysieke contact waarvoor ze in aanmerking komt.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Ik geef haar het cijfer waar ze (maximaal) recht op heeft:
6-