- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror (2011)
Knock-Out: Horror (2011)
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Heb wel een Dr. Jekyll and Mr. Hyde gezien maar weet niet meer of dat die van '31 was
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Jaws eruit? Altijd jammer gevonden dat deze film niet echt gewaardeerd werd op moviemeter...
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
1-0. Tegenstem Bij de weg, It: 192 minuten?!! De film vroeger meermalen gezien, maar nooit geweten.
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Lastig, vind ze allebei niet zo goed. De Jekyll verfilmingen uit '20 en '41 zijn veel beter
1-1 Voor Tim Curry dan.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
6-0
1-0 hoewel Cigarette een tof filmpje is
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Oei die vorige 6-1 natuurlijk. Stelletje know nots. Psycho is nauwelijks horror, maar veel meer een misdaad verhaaltje.
En hier 3-0 jammere loting vooral.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Oei die vorige 6-1 natuurlijk. Stelletje know nots. Psycho is nauwelijks horror, maar veel meer een misdaad verhaaltje.
En hier 3-0 jammere loting vooral.
nee Silence of the Lambs is een regelrechte horror
zo zitten er wel meer in
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Silence zit een stuk meer horror in dan Psycho waar geen druppel bloed in voor komt.
Daarbij is Alligator ook gewoon de betere film. 
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Silence zit een stuk meer horror in dan Psycho waar geen druppel bloed in voor komt.
Daarbij is Alligator ook gewoon de betere film.
Als bloed het criterium is kun je Rambo 4 ook wel meenemen 
(Silence vind ik een op-en-top (police/crime) thriller met de nadruk op het spanningselement, beetje zoals ook Se7en, maar goed)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Als bloed het criterium is kun je Rambo 4 ook wel meenemen

(Silence vind ik een op-en-top (police/crime) thriller met de nadruk op het spanningselement, beetje zoals ook Se7en, maar goed)
Jurken maken van meisjes en je bewakers deels eten en ophangen voor display vondik wel wat meer horror dan je moeder bewaren en je als vrouw verkleden. Maar idd isook SotL ook vooral een thriller. Seven heeft beduidend meer gore.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
2-1 Hoewel La Vie Nouvelle veruit de betere film is vind ik dat meer een zeer naargeestig drama.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4691 votes
3-2 Klopt wel, OH. Maar toch geeft LVN mij gevoelens gelijkaardig als menig horrorfilm (zelfs sterker). En bevat het toch een aantal scenes die wel onder de horror thuis horen (haar knip, zwart-wit, honden).
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
4-2 op z'n eigen manier toch angstaanjagender dan menig horrorfilm.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
La Vie Nouvelle weet misschien meer huivering bij me op te wekken dan zo ongeveer alle horrorfilms, maar toch vind ik hem hier niet echt thuishoren.