- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène? #2
Uit welke film komt deze scène? #2
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
... zit je ondertussen al te lachen?
Nog niet. Lokale release info? Met lokaal bedoel je dus de regio Nederland?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Neem Benelux om wat jovialer te zijn. Iets wat nog nooit een probleem is geweest in dit spel trouwens. Ik zou de helft van m'n plaatjes nooit kunnen plaatsen hebben denk ik, want als je moet afgaan op het selecte clubje films dat in de Benelux gereleased wordt (zowel DVD als bioscoop ...)
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Ik zou de helft van m'n plaatjes nooit kunnen plaatsen hebben denk ik, want als je moet afgaan op het selecte clubje films dat in de Benelux gereleased wordt (zowel DVD als bioscoop ...)
Als je een Aziatische film neemt die nooit in Nederland in release is gegaan dan is dat natuurlijk een ander verhaal.
De film waar we het nu over hebben gaat volgens Cinema.nl 2 juni aanstaande pas in première. Dus dan kan Insidious wel in Belgie al draaien, of in Kazachstan of Maleisie, maar het zou voor de Nederlandse deelnemers op Moviemeter.nl aan dit spelletje wel zo eerlijk zijn om in ieder geval te wachten tot na 2 juni.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Ik vind het een totaal onzinnige gedachte. Momenteel wordt er gekeken naar stemmenaantallen. Insidious ligt ver boven het vereiste aantal en ook ver boven andere films die hier geplaatst worden en mss wel een lokale release hebben gehad. Zolang er genoeg stemmen zijn wil het zeggen dat er genoeg mensen de film gezien hebben, en een film dus gewoon mee kan doen.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Je hebt gelijk dat het volgens de huidige regels is, maar regels kan je ook aanpassen. Enfin ik vind het prima allemaal. Het is maar een spelletje.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Survivre avec les Loups?
Al heb ik geen idee waarom dat goed zou zijn, kwam gewoon zo in me op...