- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Link de films
Link de films
T®inity
-
- 571 messages
- 0 votes
stel acteurs dat later gaat trouwen en inmiddels weer gescheiden is -> SCREAM -> gekloonde telefoon
starbright boy (moderator films)
-
- 22680 messages
- 5293 votes
En waar zit hemelsnaam de gekloonde telefoon in Scream? En hoe kloon je een telefoon eigenlijk? 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3258 votes
Die gekloonde telefoon zit er wel in hoor (de mobiele telefoon van de vader van Sydney was gekloond).
Maar vraag me niet hoe je dat doet 
bohica
-
- 254 messages
- 307 votes
oeps, volgens mij gaan we hier weer op vastlopen
Art
-
- 13507 messages
- 3674 votes
Ik iig wel. Ik pas dit keer 
-
- 22680 messages
- 5293 votes
Te lang geleden gezien... Blijkt wel weer.
Vastlopen? Nee hoor, Cox en Arquette zijn gewoon nog getrouwd. Trinity's link klopt niet. Bovendien wed ik dat Trinity het antwoord niet weet. En dat moet wel....
T®inity
-
- 571 messages
- 0 votes
Te lang geleden gezien... Blijkt wel weer.
Vastlopen? Nee hoor, Cox en Arquette zijn gewoon nog getrouwd. Trinity's link klopt niet. Bovendien wed ik dat Trinity het antwoord niet weet. En dat moet wel....
Matthew Lillard is gescheiden, Skeet Ulrich???
-
- 22680 messages
- 5293 votes
Maar de ex-echtgenoten van Ulrich en Lillard zaten toch niet in Scream? Of begrijp ik de link nu verkeerd?
jassonn
-
- 5303 messages
- 3258 votes
Volgens IMDB zijn zowel Mathew als Skeet allebei nog steeds getrouwd,en zoals Starbright al zegt zaten hun partners niet in de film.Link je zelf even door T®inity 
T®inity
-
- 571 messages
- 0 votes
nee maar stond toch niet vermeld in dezelfde film 
-
- 22680 messages
- 5293 votes
Wat er in de link vermeld staat moet toch in de film zitten... dat is nu net het spel..
T®inity
-
- 571 messages
- 0 votes
ja lillard heeft nu een zekere relatie met een model, ullrich weet i kalleen dat ie gescheiden is maar kan hertrouwt zijn. Of mijn bronnen zijn vloeibaar geworden 
Art
-
- 13507 messages
- 3674 votes
Dus we kunnen weer beginnen bij "Stel acteurs dat later gaat trouwen en inmiddels weer gescheiden is" 
T®inity
-
- 571 messages
- 0 votes
Dus we kunnen weer beginnen bij "Stel acteurs dat later gaat trouwen en inmiddels weer gescheiden is" 

-
- 22680 messages
- 5293 votes
Stel acteurs dat later gaat trouwen en inmiddels weer gescheiden is">DAYS OF THUNDER>racen
bohica
-
- 254 messages
- 307 votes
cuba > the motorcycle diaries > roadmovie over een echt persoon
T®inity
-
- 571 messages
- 0 votes
roadmovie over een echt persoon -> THE STRAIGHT STORY ->Film van mysterieuze regisseur maar dit keer zonder mysterie
Art
-
- 13507 messages
- 3674 votes
Voordat we verder gaan wil ik even roet in het eten gooien
The Motorcycle Diaries heeft toch niks met Cuba te maken? Het gaat over Che, toen nog Ernesto, die met een vriend door Zuid-Amerika ging reizen. Cuba kwam toen nog niet aan de orde, dat zou later komen. Of ik moet het mis hebben en dan bied ik bij voorbaat al mijn excuses aan 
bohica
-
- 254 messages
- 307 votes
art, waarom heb je comentaar op verschillende links terwijl je zelf dan niet een goed antwoord aangeeft?
-
- 22680 messages
- 5293 votes
Maar cuba moet wel in de film zitten.... De link moet direct in de film zitten, niet indirect. Ik heb trouwens geen idee of dat zo is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.