- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- Gratis (legale) films op internet / rechtenvrije films
Gratis (legale) films op internet / rechtenvrije films
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Jordy gaf een link naar een site waar je de film His Girl Friday legaal en gratis kunt downloaden: His Girl Friday (1940)
Welke films zijn er nog meer legaal online te downloaden?
Meld in dit topic je tips (+links)!
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Metropolis en andere klassiekers als Et Dieu... Créa la Femme. Alhoewel de stream nog wel eens wilt vastlopen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
www.rtlvideo.nl ... hoop b-films en een paar aardige voor 1 euro nogwat per stuk.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Metropolis en andere klassiekers als Et Dieu... Créa la Femme. Alhoewel de stream nog wel eens wilt vastlopen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
http://www.archive.org/details/feature_films ... behoorlijk wat interessante titels zeg, bv. charade, night of the living dead etc.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Die site van Jordy is geweldig, ook veel bekende klassiekers zoals Charade en Night of the living dead gewoon te downloaden 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Sommige films zijn gratis , andere zitten in het premiumpakket waarvoor je moet betalen maar tussen de gratis films zitten ook een paar leuke filmpjes.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Geheel gratis en een paar zeer goede films waaronder films van Kurosawa (oa Seven Samurai), Renoir, Hitchcock, Bunuel, Capra, Clouzot (Les Diaboliques !!!), Eisenstein, Lang, Murnau en Orson Welles
Edit : Ik begin toch te twijfelen of dit wel 100 % legaal is 
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Ach.. 
Heel erg bedankt iig. 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Sommige films zijn inderdaad legaal, die zijn public domain (bv Charade en een hoop oude Hitchcocks). Maar over enkele films van Full Feature Classics twijfel ik toch
Psycho, Dr. Strangelove etc.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Allemaal films waar geen rechten (meer) op zitten, waarschijnlijk.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Geheel gratis en een paar zeer goede films waaronder films van Kurosawa (oa Seven Samurai), Renoir, Hitchcock, Bunuel, Capra, Clouzot (Les Diaboliques !!!), Eisenstein, Lang, Murnau en Orson Welles
Op veel films zit geen copyright meer.
Zo mag bijvoorbeeld iedereen een dvd van Night of the Living dead uitbrengen.
Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom er wat nieuwe scenes zitten in een van de dvduitvoeringen. Om auteursrechten tre vangen.
Het is ook de reden dat er een aantal jaren geleden ingekleurde versies opdoken van allerlei films.
gemaster
-
- 1005 messages
- 2715 votes
Gaaf zeg, hier ga ik eens gebruik van maken. Jammer dat de snelheid op de FTP redelijk naadje is, dan maar weer eens een keer gebruik maken van DAP, das lang geleden.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Ik was net met 330 aan het downloaden heb His Girl Friday al binnen, begin zo aan night of the living dead 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Kwaliteit is trouwens aardig, maar met 3,3 GB kun je betere kwaliteit hebben.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
aaahh dank je wel, ik ga ze vannacht effe downloaden! 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Moviefreak, ik ben naar de site geweest, maar zie geen links om ze te downloaden. Wel kon ik drukken op start movie, maar dan kreeg ik een pagina waarop stond dat deze pagina niet weergegeven kon worden.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Dat heb ik nu ook. Ik moet ook wel even zeggen dat mijn laatste film van die site alweer een paar weekjes geleden is geweest. Het zou zomaar kunnen dat de films uit de lucht zijn gehaald. Misschien komen ze wel weer terug 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Jordy gaf een link naar een site waar je de film His Girl Friday legaal en gratis kunt downloaden: http://www.moviemeter.nl/film/4843
Welke films zijn er nog meer legaal online te downloaden?
Meld in dit topic je tips (+links)!
Pass die link hier is dan van His Girl Friday, wil ik namelijk altijd nog is zien!
Als je zou willen 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Klik even door en je ziet 'm meteen staan.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Jordy gaf een link naar een site waar je de film His Girl Friday legaal en gratis kunt downloaden: http://www.moviemeter.nl/film/4843
Kijk hier eens. Bij mij stopt het downloaden steeds, maar dat zal wel aan mijn haperende internetverbinding liggen (met geregeld een irritant time-outje)
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Kijk hier eens. Bij mij stopt het downloaden steeds, maar dat zal wel aan mijn haperende internetverbinding liggen (met geregeld een irritant time-outje)
Dank jullie wel, totaal over heen gekeken..
Btw, jordy, installeer "Download Accelerator" maar, dan kun je wanneer je download stopt, verder gaan waar je was gebleven... Dus kun je verder waar je was na zo'n time outje...
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Heb al drie films binnengehaald: Night of the living dead & His Girl Friday zijn zeker om aan te zien, Charade is van mindere kwaliteit maar nog steeds te volgen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Probeer van die site ook Dementia eens.
En voor de fans van de stomme films is Paris Qui Dort van René Clair een aanrader, die staat oa. op Movieflix.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Heb al drie films binnengehaald: Night of the living dead & His Girl Friday zijn zeker om aan te zien, Charade is van mindere kwaliteit maar nog steeds te volgen.
Is de 1.3 gb versie van His Girl Friday goed, of heb je het over de 3 gb versie?