- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Films met als topic "pesten"
Films met als topic "pesten"
errr
-
- 542 messages
- 1018 votes
Hey moviemeter leden,
Ik ben bezig met het maken van een tentoonstelling over pesten voor school, met de nadruk op negatieve druk (peer pressure).
Voor inspiratie zoek ik wat films die over dit topic gaan. Natuurlijk als filmfan ken ik er al een paar die over pesten gaan zoals:
Klass
Heart of America
Ben X
Elephant (althans dat is meer de gevolgen van extreem pesten)
Er zijn er nog meer die ik gezien heb maar ik kan er niet meer opkomen op dit moment. Maar ik zou graag van jullie vragen om wat films over pesten hier te posten.
Alvast bedankt!
Erwin
Fortune
-
- 4311 messages
- 2769 votes
Bang Bang You're Dead (2002)
Gaat veel over de druk die het pesten met zich meebrengt en de toestand waar de slachtoffers zich in bevinden.
errr
-
- 542 messages
- 1018 votes
Bang Bang You're Dead (2002)
Gaat veel over de druk die het pesten met zich meebrengt en de toestand waar de slachtoffers zich in bevinden.
Bedankt voor je tip Fortune 
Buiten dat ik er best wat ideeen uit heb kunnen halen was het ook een goede film 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Bully en The Bully Project. Zelf niet gezien, dus durf niet te zeggen of het over negatieve druk gaat of dit in voorkomt.
rowanb8
-
- 43 messages
- 32 votes
ik weet niet of je nog een film zoekt [gezien de datum van de topic] maar 'Mean Creek' Mean Creek (2004)
Cole-
-
- 92 messages
- 1077 votes
Nederlandse films:
Spelen of Sterven
Sophie en Arthur
Blue Bird
tasjesdief
Buitenlandse:
Bullying
A Better Place
A Friend to Die For
Få Meg På for Faen
en zo zullen er vast nog wel meer zijn 
geen van deze overtreft de films die al genoemd zijn, maar Bullying vind ik persoonlijk wel de moeite waard. ook al heeft verder niemand die nog gezien.
zerky
-
- 18 messages
- 4953 votes
Ik heb ook nog een film gezien over pesterijen en de gevolgen die de pesters kunnen krijgen erdoor
GIRL FIGHT
errr
-
- 542 messages
- 1018 votes
Iedereen bedankt voor zijn inbreng, het heeft erg geholpen bij het maken van de tentoonstelling. Ben ook erg blij te melden dat ik een 9 heb gekregen. Hoogste van het blok 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Después de Lucía (2012) - vanaf 16 mei 2013 in de bioscoop
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Audrie & Daisy (2016) - vanaf 23 september te zien op Netflix
kappeuter (crew films)
-