- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Gaan al die carnavalvierders nu ook netjes 40 dagen vasten, of is het een knap stukje 'wel de lusten, niet de lasten'?
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Maar daar hoort geen vasten bij. Doen de meeste moslims toch netter, eerst vasten en dan feest. Bij oranje hoort voetbal kijken (doen we) en koninginnedag heeft voor zover ik weer ook geen vastenperiode. Ik vind dat als je het één doet dat je ook het ander moet doen.
Overigens ga ik met Kerst wel naar de kerk, vooral vanwege de traditie, muziek en de boodschap die ik dan wel kan waarderen. Pasen vier ik niet. Pinksteren evenmin. Alleen ben ik vrij, wettelijk verplicht hè.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Ik vind dat als je het één doet dat je ook het ander moet doen.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ik ga meestal voor ertussenin. Heb ik de "lusten en de lasten" niet 
@t FillumGek, BoordAppel én 606: Grappige, mooie en leuke foto's 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik ga meestal voor ertussenin. Heb ik de "lusten en de lasten" niet 
@t FillumGek, BoordAppel én 606: Grappige, mooie en leuke foto's
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Och, al die katholieke feesten hebben toch weer een oorsprong die veel verder terug gaat. Geen idee of het vasten er bij de Germanen ook al bij was maar dat maakt me net als Jesper187 ook bijzonder weinig uit.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Be-au-ti-ful
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Laten we eerst de natuur hiervoor bedanken 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Laten we eerst de natuur hiervoor bedanken
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Vanmiddag een foto-sneeuwwandelingetje gemaakt "rond de blok".
Het dierenparkje ligt in mijn straat, en het kasteel en vijvers a.h.w. om de hoek.

Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ja dat mag je wel zeggen ja! erg mooie foto's Brix
(vooral het kasteel) 
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Dankjewel jongens.
Ik hoefde niet veel te doen, alleen op een knopje van de fotocamera te drukken.
De natuur en de bouwers hadden al het echte werk al gedaan. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dankjewel jongens.
Ik hoefde niet veel te doen, alleen op een knopje van de fotocamera te drukken.
De natuur en de bouwers hadden al het echte werk al gedaan.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Mooie "quote" 606
ik heb dat ook moeten leren op vrij latere leeftijd (om meer te genieten van de natuur) daarom waardeer ik de foto's ook menens.
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Mooie "quote" 606
ik heb dat ook moeten leren op vrij latere leeftijd (om meer te genieten van de natuur) daarom waardeer ik de foto's ook menens.
Dan weet je wat je te doen staat als je later kinderen krijgt of al hebt. De kids meenemen de natuur in.
Ik heb dat gelukkig mee gekregen van mijn ouders, vrienden van mij hebben dat niet echt. Als ik met hun in de auto zit op de snelweg en ik zie een buizerd op een paaltje zitten en ik enthousiast roep moet je zien, moet je zien dan interesseert ze dat helemaal niks.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mooie "quote" 606
@ Minken: Jammer dat niet iedereen de natuur waardeert.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
@t Minken, i know i know maar ik kom van een hele lange weg (606 en Brix weten wel waarom). Maar goed, ik geniet van die kleine van me broertje als wij bijv. naar Artis of het Dolfinarium gaan. Dan geniet ik echt! Hieronder 3 foto's (genomen in Artis, thuis bij broeders en eentje bij ons huisje aan het Ijsselmeer én een groepsfoto)

Samen aan de Chocomelk in Artis

Thuis bij broeders...

Tijdens mijn werk als Reisleider;

Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
@ Movie-Addicted : Leuke foto's/herinneringen.
(dat petje moet iets voor je hebben betekend, gezien de deplorabele staat, en dat je het desondanks nog steeds droeg
)
@606 & Minken (en M-A) : In jullie liefde voor de natuur kan ik mij ook helemaal vinden.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
@606 & Minken (en M-A) : In jullie liefde voor de natuur kan ik mij ook helemaal vinden.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
@ Movie-Addicted : Leuke foto's/herinneringen.
(dat petje moet iets voor je hebben betekend, gezien de deplorabele staat, en dat je het desondanks nog steeds droeg
)
Thnx Brix! en ja aan dat petje heb ik veel herinneringen! dat droeg ik tijdens mijn Europa trip als tentenopbouwer voor een reisorganisatie. Ik zag hem ergens op een markt in Kroatie. En ik hou van Kaki Groene kledij. Uiteraard draag ik dat petje niet meer, maar ligt op de kast bij een zootje replica zonnebrillen (die ik ook in mijn periode als tenten-opbouwer en reisleider heb aangeschaft en zo nog meer souveniertjes.)
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
Mooie foto hoor!
Krijg gelijk zin in een heerlijk biefstukje.

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
haha