- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Awww, wat een mooi kereltje hebben jullie zeg! Doet 'ie het nog steeds goed?
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Weer een paar toffe foto's van iedereen. Grappig om DE Jordy ook eens te zien 
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes

Door vrienden op t.v. gefotografeerd toen ik in Beeld en Geluid was voor top2000 café. In die groene jas. Had net zo goed opsporing verzocht kunnen zijn.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Gefeliciteerd nog.
Heb je 't nou tegen mij 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Mooi stukje bos waar de honden lekker kunnen ravotten?! 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mooi stukje bos waar de honden lekker kunnen ravotten?!
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
"Jeugdzonde" 
Foto uit 1963-64 (ik was 15 toen)
Ik was dol op de B-films met Jungle Jim- Johnny Weissmuller.
De achtergrond is er digitaal bijgelapt 

Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Wederom weer een leuke foto van je Brix. Ook nog vrij scherp! 
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Dank je Selma M-A.
De originele foto is zo'n ouderwetse klein-formaat vierkante afdruk(met kleine beschadiging)
Helaas heb ik geen negatief ervan.
Het valt me nog mee dat dit eruit is gekomen.
Ik heb er ook nog een als Tarzan, een jaartje eerder gemaakt, maar of ik die hier durf te plaatsen... 
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Leuk 606.
Met hoeveel honden tegelijk ga je daar wandelen?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
(afbeelding)
Door vrienden op t.v. gefotografeerd toen ik in Beeld en Geluid was voor top2000 café. In die groene jas. Had net zo goed opsporing verzocht kunnen zijn.

Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
(afbeelding)
Wel een strakke foto! 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Waar is dat?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mooi bezig voor het goede doel joh. Mocht ik ooit iets met vrijwilligerswerk gaan doen dan zal het ook iets soortgelijks worden. Keep up the good work!
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Kan mij er wel in vinden wat 606 doet
Heb zelf een half jaar als vrijwilliger voor de dierenambulance gewerkt. Alleen op den duur word het je toch te veel. Je maakt veel mee, vooral als je oude mensen moet troosten met het verlies van een hond of kat. Of in woningen komt waar junkies wonen en honden moet meenemen omdat ze gewoon mishandeld en slecht verzorgd worden. Of op zwanenjacht moet, ben een paar keer goed beetgenomen. En om niet te vergeten dode dieren op de weg of langs de weg moet ophalen (die in het ergste geval gewoon gedumpt zijn) vaak brachten wij de dode dieren meteen naar een depot voor verbranding of naar het Asiel.
Anyway, respect 606
(ik wist namelijk niet dat je dat voor het goede doel deed c.q. vrijwillig)
Ik heb een paar maanden geleden mijn 2 jackrussels moeten cremeren, en sindsdien komt er bij mij geen hond of kat meer in. Het gevoel dat je dan jezelf weer moet hechten aan zo een beestje.... je begrijpt wel wat ik bedoel 
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
@ Movie Addicted:
Nu is het mijn beurt om respect te betuigen aan jou.
Dat is inderdaad een harde job.
Ook erg om te horen over je honden, en ik heb begrip voor je instelling.
Ik heb hetzelfde besluit genomen, om die reden.
@606:
Goed werk.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
@ Movie Addicted:
Ja klopt is vrijwillig krijg nog gewoon een uitkering, maar om dan niet alleen thuis te blijven zitten help ik liever de hondjes.
@Brix Bedankt 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
@t 606: Gelijk heb je! 6 jaar geleden liep ik in de ziektewet 2 jaar (Brix weet denk ik nog wel waarom, zie topic: Verslavingen) en deed daarnaast dus dat soort werk (om maar niet thuis te hangen)
@t Brix: Thnx
ze zijn 15 jaar geworden! Jacky&Jumper
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
@t 606: Gelijk heb je! 6 jaar geleden liep ik in de ziektewet 2 jaar (Brix weet denk ik nog wel waarom, zie topic: Verslavingen) en deed daarnaast dus dat soort werk (om maar niet thuis te hangen)
@t Brix: Thnx
ze zijn 15 jaar geworden! Jacky&Jumper
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Rubriek "Jeugdzondes"
( opname uit 1964, met "a little help from a friend" voor een deel van het decor)
Toentertijd helemaal kierewiet van mijn favoriete held Tarzan (en het is nog steeds niet helemaal over, al zou ik zo niet meer op de foto willen gaan, zeker niet in mijn huidige deplorabele conditie
)
De hoofdrol in de op komst zijnde nieuwe Warner Bros Tarzan film zal helaas aan mij voorbij gaan (good luck Alexander Skarsgård )

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Even het prachtige verschil met de bossen, zonder en met sneeuw.
De honden vinden het geweldig, eentje rolt zelf door de sneeuw gister die ik uitliet.
Was wel echt goed koud zeker als je de hele middag buiten bent.

@Brix erg leuk weer