- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
o jee, de eeuwige student bestaat nog! 
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
Dankeschon allen voor de felicitaties! Olig is inderdaad jolig, maar in de joligheid is typen moeilijk
Zoals Goodfella_90 al paste hierboven: het is een Master die samenhangt met een product, scriptie wordt meer gezien als supportive narrative. Mijn scriptie ging over Found Footage film en contextuele verandering die plaats vind bij het gebruik hiervan.
Zakelijk vlak.... Trachten een residency ergens te volgen (dus een concept ontwikkelen bij een organisatie of kunstinstelling), verdienen (maakt niet veel uit hoe, wellicht in Beeld & Geluid Hilversum) en daarna staat een volgende studie in de planning (Antropologie of Godsdienstfilosofie (op het moment!)).
Welke opleiding heb je gedaan op de HKU?
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
@ Rokuro: 'Eeuwig'? In ieder geval nog even dromen 
@ Gotti: IMT
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Gefeliciteerd Daan, groot gelijk dat je blijft dromen! Mijn studie begint volgende week, ik begin met biologie in Utrecht.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Zit nu voor de tweede dag op de ROC opleidingschool. Flink wennen. Zit nu in de introductieweek en ga opleiding volgen voor facititaire medewerker. (of heb ik dat al gezegt?
)
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd Daan, groot gelijk dat je blijft dromen! Mijn studie begint volgende week, ik begin met biologie in Utrecht.
Precies! Biologie, interessant, ook totaal iets anders dan mijn studie natuurlijk.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Het wordt lekker gezellig in Utrecht, met mm'ers die daar naar school gaan of een studie gaan doen. Laat staan de mm'ers die er sowieso wonen. 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes
Ik ben zojuist geslaagd voor m'n rijbewijs.Dus ik kan straks lekker karren
.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Gefeliciteerd met je rijbewijs
En nu voorzichtig zijn hé 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Netjes DVD-T. Gefeliciteerd! Gelukkig zie ik dat je ver van mij vandaan woont dus kar maar zo hard als je kan
.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Vanwaar steeds die vraag, combi? Zelf meerdere keren nodig gehad misschien? 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Wist je dat nieteens? Combi is nu met zijn 1534e les bezig 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes
Dankjulliewel,
in 2 keer gehaald.1e keer ging het net niet goed genoeg, deze keer ging het vrijwel helemaal vlekkeloos.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Vanwaar steeds die vraag, combi? Zelf meerdere keren nodig gehad misschien? 
mijn motor rijbewijs heb ik wel 1 keer over moeten doen wat volkomen terecht was overigens.oja, 29 lessen voor de autorijbewijs.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Juist te horen gekregen dat ik geslaagd ben (gisteren) voor mijn herexamens, en of ik blij ben... 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Juist te horen gekregen dat ik geslaagd ben (gisteren) voor mijn herexamens, en of ik blij ben... 
Gefeliciteerd. Lad 
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Merci, merci, ik ben echt vies blij! Eigenlijk had ik het niet verwacht, had vies schrik... 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Ik dacht dat je vandaag pas je herexamens had.
In ieder geval van harte gefeliciteerd Lad 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes
Wederom bedankt iedereen, en gefeliciteerd Lad