- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
'De film' is het onderwerp van de eerste zin, waardoor er een mogelijkheid is dat 'de film' ook het onderwerp van de tweede zin is (dus hij=de film)
gemaster
-
- 1005 messages
- 2716 votes
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik denk toch dat ie doelde op Woo en niet de film.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Ja, lijkt me eigenlijk ook, want Van Damme zal dus wel in die film spelen en aangezien hij erg bekend is, is het nogal raar als je zegt dat de film eerst niet bekend was. Als hij erin speelt, is de film, omdat Van Damme ook bekend is, eigenlijk gewoon bekend. Dat geldt niet voor alle films, maar voor deze denk ik wel. Dus neem ik aan dat inderdaad op Woo doelde.
Jemig, wat een lulverhaal! Ik kan het hem natuurlijk ook gewoon vragen
!
gemaster
-
- 1005 messages
- 2716 votes
Mannen vragen nooit dingen, die zoeken het eerst helemaal zelf uit en als ze er dan echt niet uitkomen, dan laten ze het er maar bij.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8549 votes
Daarbij kunnen ze ook nog eens goed rennen en dansen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik zag net ook een leuke van redlop bij het topic klachten over films 
Justice4All
-
- 2152 messages
- 457 votes
Twee MM Memorabele Quotes in Modern Times
1 .
Een charmante film, maar ik vond hem soms nogal déjà vu.
2.
lekker sympelle grappen, maar niet alleen voor domme mensen
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
Die van Freud snap ik eigenlijk ook niet.
Die tweede is idd. geweldig 
FairyTale
-
- 56 messages
- 31 votes
Haha.. Ik heb gewoon drie dagen erover gedaan om die hele topic door te lezen, en 'k lag echt dubbel soms 
Wanneer kunnen we stemmen op de leukste?? 
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Deze film is grappig. Dat kan ik weten. Want ik moest lachen.
3.5*
Simpel, maar wel erg lollig
!
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Memorabel is nog steeds niet niveau poep en plas in my honest opinion (IMHO) Slaap er nog een nachtje over.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Nou er worden ook een heleboel quotes geplaatst die 'super komisch,' 'hilarisch' en geweldig zijn, terwijl dara bij mij geen glimlach vanaf kan.
Kwestie van smaak.
chrissie
-
- 749 messages
- 5038 votes
"Laten we een voorbeeld stellen. Want ik heb een droom: ik droom dat op één dag álle DVD hoezen goed geschreven zijn. Alle hoezen in de natie vertellen precies wat zij vertellen moeten. En alle filmgeeks, alle filmliefhebbers, en alle mensen die ook wel eens een filmpje huren, zullen hand in hand door de straten gaan. Napratend over meesterwerken als deze. Hulde aan alle pioniers!"
Prudh bij Twelve Monkeys
Blijkbaar was ML King niet de enige met dromen.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Nou er worden ook een heleboel quotes geplaatst die 'super komisch,' 'hilarisch' en 'geweldig' zijn, terwijl dara bij mij geen glimlach vanaf kan.
Kwestie van smaak.
dara moet 'daar' zijn. Ik heb een hekel aan dit soort typfouten.
Treht
-
- 290 messages
- 343 votes
dara moet 'daar' zijn. Ik heb een hekel aan dit soort typfouten.
whahaha
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Hey, dat 'dara moet 'daar' zijn' enz. was niet bedoeld als Memorable Quote, of zo. Maar ik erger me gewoon héél erg aan dat soort stomme fouten, dat moest ik effe kwijt.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Maar ik erger me gewoon héél erg aan dat soort stomme fouten, dat moest ik effe kwijt.
Als je na elke post twee of meer keer naleest, krijg je nooit van dat soort fouten...
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
een spelfout meer of mnder, who cares?. Wat mij wel stoort is die populaire chattaal die je zo af en toe tegenkomt.
Bij Titanic zei U-96 dat de film zonder het liefdesverhaaltje wel net zo goed zou zijn geweest, dit is wat volgde....
Je houdt een half uur aan indrukwekkende beelden over
gotti schreef:
Maar met alleen een half uur aan indrukwekkende beelden verdien je geen honderden miljoenen mee.
Phoenix schreef:
Nee, vandaar een heel seizoen As The World Turns vooraf.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Als je na elke post twee of meer keer naleest, krijg je nooit van dat soort fouten...
Klopt, maar ik heb altijd de vervelende neiging te denken dat 't zo wel goed is, waardoor er steeds van die vervelende typfouten blijven staan. Ik moet er inderdaad eens op gaan letten.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Bij Titanic zei U-96 dat de film zonder het liefdesverhaaltje wel net zo goed zou zijn geweest, dit is wat volgde....
Niet helemaal waar. (zie film)
En die quotes hierboven zou ik niet echt memorable noemen.
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
Niet helemaal waar. (zie film)
En die quotes hierboven zou ik niet echt memorable noemen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ik las het net al, beetje verkeerd opgeschreven van mij
Zag dat er vanmiddag iets anders stond inderdaad. 
Is geen zeuren. Ik vind ze gewoon niet memorable. Staat trouwens helemaal los van dat Titanic-gebeuren.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Dit vond ik erg grappig: