- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Ik zag het laatst ook, erg ongelukkige typefout. Te laat om aan te passen, hoopte nog dat niemand het zou zien. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
The Sleeper (2012)
Het enigste schrik effect wat er bij mij teweeg gebracht werd , kwam puur door de fantasieloze scene waar ik met open mond naar zat te kijken. Mijn bitterbal opruimend ( uit mijn mond gerold natuurlijk ) keek ik mijn vrouw aan met smekende ogen in de hoop dat zij dit toch ook wel te erg voor woorden vond. Wat een geluk, ze stemde in.
MIsschien alleen in de tuin op een zwart/wit tv-tje met half gebroken antenne en een mono speaker is dit een spannende film.
Meneer zijn eerste recensie hier. Ik zag het levendig voor me. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Bij Heat (1995):
One of my best rubbery movie ever. Een betere is er toch niet?!
Inderdaad een van de beste rubberachtige films.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Vroeger op de basisschool en middelbare school was ik altijd de slechtste in gym. Altijd het laatste gekozen met spelletjes enzo. Het ging een keer zo ver dat een gymleraar had bepaald dat als ik een keer scoorde met voetbal dat het dan voor 10 punten zou tellen. Uiteraard nooit gescoord.
. Ik heb ook jaren op korfbal gezeten en ook nog nooit die klerebal in die mand kunnen gooien.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Ik moet een beetje denken aan dat voetballertje van de pindakaas reclame 
Pietertje, komde gij mar efkes wisselen jonguh, 't gaat steeds beter.
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
Bij zoek een filmtitel topic.
De hele film is opgenomen met een camera.
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
lol....
maar volgens mij wilde die gewoon in dit topic komen..
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Nee, hij bedoelde een handcamera. 
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Hier is de eerste trailer : YouTube - The Deep Blue Sea (2011) .
Ziet er meesterlijk uit !
Saai , traag , erg 'old school' en oubollig . Ook audiovisueel een van de mindere films van Davies , zeer conservatief geschoten . Fa Yeung Nin Wa (2000) van Kar Wai Wong of zelfs Far from Heaven (2002) van Todd Haynes zijn oneindig veel beter ...
**0,49* / *****
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
_O^
In Overigen > Algemeen > cruis:
ik zou graag op een cruiseschip werken
heb me al rot gezocht op het internet
weet iemand een goede manier om te solisiteren
Schrijf vooral niet, doe het mondeling.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Hij's wel goed, maar was pas hilarisch geweest als FillumGek het bij alleen 'Mondeling.' had gelaten.
Ik vind de vraag van mutse overigens ook wel memorabel 
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
The Fellowship of the Ring
12 uur over een gouden ring.
Laat het pikken door een mekak en alles is opgelost.

maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Ik vind het een vreselijke smiley, hier kan ik er toch echt niet aan onderuit. 
Bij: The Artist (2011)
Jammer dat de film zwart wit is, ik vind het niet nodig om hierop de bezuiningen.
Ze kunnen beter bezuinigen op de salarisen van de acteurs.
Film hoort gewoon in kleur en liefst in 3d.
Denk ook niet dat deze film veel mensen naar de bioscoop trekt, je gaat immers naar de bioscoop om een mooie film te zien, dus niet voor een zwart wit film, die kun je net zo goed thuis kijken.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Hij zit gewoon te trollen man, dat kan niet anders.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Manier van communiceren op MM
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Bij se7en
Ik heb alleen het laatste half uur gezien. Dus.. een afgehakt hoofd in een doos is blijkbaar leuk/cool? Niet als het aan mij ligt in ieder geval. Slechte film. 1,0 ster
Oei, als je het begin kijkt en daarna afzet snap ik het alleen als je alleen het einde kijkt en er verder niks van snapt is zo'n reactie bloedirritant. ''een afgehakt hoofd in een doos is blijkbaar leuk/cool.''
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Fijn dat je onder de spoiler alsnog even zonder spoiler het einde verklapt.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Hij heeft wel meer merkwaardige reacties.
Bij Inception:
Slechte film zeg. Ik acht de regisseur als verantwoordelijk om het de kijkers duidelijk te maken waar de film over gaat/naar toe wil. Dit is enkel een bullshit film, ik heb nog nooit twee dromen tegelijk gehad. Snapte er niets van.
Bij Memento:
Ik heb alleen de eerste 25 minuten van deze film geworden. Met mijn toch jarenlange filmervaring kon ik oordelen dat dit een waardeloze film zou worden. Wat is hier nou leuk aan?!? Acteerwerk was ook niet echt bijzonder... 1,0 ster
Bij Inglorious Bastards:
Hitler wordt doodgeschoten in een bioscoop? Yeah right.. Deze film heeft 0,0 waarheidsgehalte. De regiseur had toch beter eerst 'es een paar lesjes geschiedenis moeten hebben om een film over de tweede wereldoorlog te maken. Ik vind Sophie's Choice, Schlinder's List en The Pianist wat dat betreft veeel aangrijpender en beter. Daarom 1,0 ster.
Bij Eternal Sunshine of the Spotless Mind (genre: drama/SF)
Dit is overduidelijk de slechtste rol die Jim Carrey OOIT heeft neergezet. Ik heb geen één keer om hem moeten lachen. Normaal lig ik in een scheur als 'ie van die grappige gezichtsuitdrukkingen maakt. Acteerwerk viel me dus toch wat tegen.. Booring... Film is verder best wel grappig om 'es een keer gezien te hebben.. 2,5 sterren