- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Was geen erge quote. Meer facinerend en onbegrijpelijk, maar ik vertel hem wel aan mijn moeder en PM hem wel naar iedere user
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
1) pm's worden niet op de site geplaatst
2) als je een uitermate vervelende pm hebt gekregen van een gebruiker (met scheldpartijen e.d.), kun je dat per pm laten weten aan een van de mods.
3) dit topic is weer eens geheel off topic. Dit is het memorabele quotes topic, niet het onmemorable zeik/klaag topic.
U-96
-
- 11875 messages
- 2070 votes
In het (oh zo verkrachte) Seagal-topic:
Hahahahahahah. Jij bent zekewr de leukste thuis.
Ja, ik woon op mezelf.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8555 votes
Uit hetzelfde topic:
Zéér slechte poster van een nieuwe Segal-film
Hehe, die poster. Lijkt op een Matrix-afkooksel in b-formaat. Het is ook alsof Seagal zijn kop eropgeplakt is, 't ziet er alleszinds raar uit. Enne... Seagal onze laatste hoop? Hij zal wat meer in vorm moeten komen dan. Zoals ie nu bezig is, is dat zo goed als hopeloos. We maken nog meer kans met Billy Turf.
Deze film lijkt mij van het niveau van the matrix te kunnen overtreffen. Steven kennende maakt hij er weer een fantastisch product van.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Was geen erge quote. Meer facinerend en onbegrijpelijk, maar ik vertel hem wel aan mijn moeder en PM hem wel naar iedere user

djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Dit is het memorabele quotes topic, niet het onmemorable zeik/klaag topic.
Vind ik een erg memorabele quote. 
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes

Begrijp je de zin niet Mikoz?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes

Ja sherena dat krijg je van een sarcastische opmerking 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Zoiets typ je toch niet op een volwassen site 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Crazy~Dutchman bij Dumb and dumberer:
Zonde van je 3,50 huurgeld, kun je beter brood van kopen en aan de eendjes voeren, daar heb je waarschijnlijk meer plezier van dan dit drama.
Hillarisch gewoon 
U-96
-
- 11875 messages
- 2070 votes
Ik heb een touchpad en als je rechts aait begint hij te scrollen. Zo lief!

sherena
-
- 261 messages
- 123 votes

Ja sherena dat krijg je van een sarcastische opmerking 
Sorry ben dan wel niet de slimste, maar waarom denk je dat dit sarcastisch bedoeld was? Het was maar een gewone vraag hoor, 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
haha. Het klinkt wel een beetje sarcastisch en ik vind het er wel een leuk antwoord op. 
Deze moet ik gewoon ondhouden.
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Crazy~Dutchman bij Dumb and dumberer:
Zonde van je 3,50 huurgeld, kun je beter brood van kopen en aan de eendjes voeren, daar heb je waarschijnlijk meer plezier van dan dit drama.
Hillarisch gewoon 
eendje voeren 
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Mmm, vind het maar Alfred.
En dat kwak je hier zomaar neer?
U-96
-
- 11875 messages
- 2070 votes
En dat kwak je hier zomaar neer?
Ach, V moet ook z'n kwakkie kwijt.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Bij Cocktail (1988):
Iedereen heeft het met minstens één film. Dat je je schaamt omdat je een film stiekem best leuk vindt. Bij mij is dat deze film.
Script; belachelijk. Acteerprestaties; erg vlak. Dialogen; verschrikkelijk. Muziek; cheesy. Visueel; een gedrocht.
Maar toch. Toch. Elke keer als deze film op TV komt (en dat is vaak), kijk ik hem weer. En elke keer geeft ie me een goed gevoel. Ik word er zelfs vrolijk van. Ik walg van mezelf. 3,5 sterren. Een compromis.

Als er één quote op MovieMeter me bijgebleven is maanden nadat hij geplaatst is, dan is het deze wel.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Wat is daar zo speciaal aan? Toch gewoon een oprecht commentaar?
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
Wat is daar zo speciaal aan? Toch gewoon een oprecht commentaar?
oprecht commentaar kan niet memorabel zijn?
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
oprecht commentaar kan niet memorabel zijn?
Tuurlijk, maar ik zie gewoon niet in wat hier memorabel aan is, zulke commentaren lees ik geregeld. Het zal wel aan mij liggen...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ja, idd. Dan valt er bijna wel bij elke post te quoten. Cocktail is gewoon bagger 
Fran
-
- 1953 messages
- 1732 votes
Ik vind het wel grappig. Vooral als het mr blonde is die zich een keer laat gaan. Maar memorable, tja. ECHTE memorabele quotes zal je niet zo heel snel tegenkomen. En daarnaast is dat ook nog persoonsgevoelig. Het is dus heel moeilijk na te meten of iets memorable is of niet.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Tuurlijk, maar ik zie gewoon niet in wat hier memorabel aan is, zulke commentaren lees ik geregeld. Het zal wel aan mij liggen...
Dat laatste stukje waarin Mister Blonde aangeeft van zichzelf te walgen vond ik erg grappig. Daarbij zie ik dit soort berichten nergens zo ironisch geschreven als hier.