- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste / goorste films voor Gorehounds
Beste / goorste films voor Gorehounds
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Twee bloederige Japanse films. Ik vond ze beide niet te best, maar de eerste is zeker bloederig, die tweede twiijfel ik even over:
Kichiku dai Enkai
Organ
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Organ heb ik zelf nog niet veel over gehoord, ze staan nu genoteerd op mijn wishlist. En ze worden toegevoegd in de bovenstaande lijst.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Knullige gore kan soms best goed werken, bedoel je met knullige gore Low/No Budget gore of gewoon slecht uitgewerkte gore ?
Ligt qua low budget gore ook aan het soort film, bij Braindead werkt het maar bij een serieuze eng bedoelde film denk ik niet dat het zal werken.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
't Is Low Budget in de zin van romelig camerawerk, groepje vrienden in een schuur. Die uitstraling. Erg onbeholpen en vaag.
Braindead is een gelikte film in vergelijk met die twee Japanners. Maar beide titels liggen voor een prikkie bji de FRS of Fame of zo bijvoorbeeld.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
't Is Low Budget in de zin van romelig camerawerk, groepje vrienden in een schuur. Die uitstraling. Erg onbeholpen en vaag.
Braindead is een gelikte film in vergelijk met die twee Japanners. Maar beide titels liggen voor een prikkie bji de FRS of Fame of zo bijvoorbeeld.
Echt bij de FRS ? Dan ga ik daar zeker eens kijken voor die 2 titels.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Heeft hier toevallig iemand Faces Of Gore gezien, of de sequels ? In tegenstelling tot Faces Of Death schijnt in Faces Of Gore alles echt te zijn. En bij Faces Of Gore geeft een persoon commentaar, die overal grappen over maakt etc. Ik heb zelf de Faces Of Gore serie nog niet gezien.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Echt bij de FRS ? Dan ga ik daar zeker eens kijken voor die 2 titels.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Oke bedankt. Ons FRS filiaal is alleen niet zo groot, maar wie weet.
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Hey, ik ben niet echt een gorehound dus misschien vinden jullie deze film niet zo goor...maar ik wel!!

Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Hey, ik ben niet echt een gorehound dus misschien vinden jullie deze film niet zo goor...maar ik wel!!

Ik zal hem vanavond toevoegen samen met wat andere titels! 
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Blood Sucking Freaks
Irreversible
En hier een lijst met al de officiele video nasties,
http://www.imdb.com/keyword/video-nasty/?sort=date
Hopenlijk heb je er wat aan...
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Blood Sucking Freaks
Irreversible
En hier een lijst met al de officiele video nasties,
http://www.imdb.com/keyword/video-nasty/?sort=date
Hopenlijk heb je er wat aan...
Blood Sucking Freaks en Irreversible worden ook vanavond toegevoegd. De video nasties lijst zal ik binnekort doorspitten en dan komen de gore films erbij.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Irreversible, wat is daar nou goor aan?
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Weet ik niet, ik heb de film zelf niet gezien. Maar als de users het zeggen komt de film in de lijst.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Weet ik niet, ik heb de film zelf niet gezien. Maar als de users het zeggen komt de film in de lijst.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Daar heb je ook weer gelijk in. Oke dan komt Irreversible niet op de lijst.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
@ Mochizuki Rokuro: Je kan natuurlijk niet alle films gezien hebben, dus een beetje vertrouwen op andere MM-users kan denk ik geen kwaad. Feit is wel dat iedereen andere grenzen heeft + het begrip "goor" anders invult. Maar ik ben het met je eens, Irréversible is (op één scène na) alles behalve goor.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
MIsschien moet je de mening van anderen even afwachten. Ik ben ook maar één van de users (met een mening
), maar ik ga ervan uit dat je splatter en zo op je lijst wil, vampiers, bloodsucking freaks en zo. In Irreversible zit wel een scene dat je even de ogen sluit, maar die zit in een willekeurige misdaadfilm ook. Vandaar.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
@ Mochizuki Rokuro: Je kan natuurlijk niet alle films gezien hebben, dus een beetje vertrouwen op andere MM-users kan denk ik geen kwaad.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Scanners staat er nog niet op, maar dat is ook weer zoiets. Geweldige film maar ik vond er niet veel goors aan buiten die ene scene. Maar van mij mag de film er best op want jij vind de film wel weer goor.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Scanners staat er nog niet op, maar dat is ook weer zoiets. Geweldige film maar ik vond er niet veel goors aan buiten die ene scene. Maar van mij mag de film er best op want jij vind de film wel weer goor.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Heb je dan een idee hoe ik de lijst dan het beste kan samenstellen ?
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Zoals nu lijkt me een goed idee. Er worden titels gesuggereerd en dan kan er gediscussieerd worden over het feit of ze al dan niet goor genoeg zijn. Niet?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja vind ik ook. En je kunt trouwens beter naar Halcyon luisteren dan naar mij, want hij heeft er veel meer kijk op dan ik.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Zoals nu lijkt me een goed idee. Er worden titels gesuggereerd en dan kan er gediscussieerd worden over het feit of ze al dan niet goor genoeg zijn. Niet?
Heel goed idee Halcyon.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik heb de film zelf niet gezien niethie. Maar wat is dan zo goor als ik vragen mag, wat vond jij goor ?
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik zal hem binnekort ook maar eens gaan kijken dan
Het lijkt me niet zozeer een splatterfest maar ik denk dat het door de groezelige sfeer bruut en goor overkomt. Als ik jou tekst lees.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Maar dat buiten beschouwing gelaten heeft iedereen zijn eigen grenzen qua gore. Ik kan heel veel hebben, en ik kan me geen film voor de geest halen die me geshockeerd heeft. Maar anderen die vinden mischien sneller wat goor.