- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste korte films
Beste korte films
John Milton
-
- 24353 messages
- 13514 votes
Nee ik heb sowieso nul 5* titels, maar wel 385 shorts met 4* of hoger. En ik vind simpelweg alleen uit mijn 4,5* kiezen (dat is wel behapbaar) te makkelijk eigenlijk.
Maar tot ik er een keer tijd voor maak, voila:
kappeuter (crew films)
-
- 74734 messages
- 5988 votes
Leuk!
Mind My Mind zag ik onlangs nog.
Father and Daughter ga ik herzien, want ik zie dat ik die nog helemaal niet beoordeeld heb.
beavis
-
- 6642 messages
- 15048 votes
Na ruim 10 jaar heb ik weer eens een Korte Film Toplijst gemaakt. Eerst een unranked top100, maar toen vond ik dit topic terug, en mijn ranked top 100 van 2015... waar de nieuwe top 100 maar 30 titles mee gemeen had! Ik moet het dus nog een keer góed uitzoeken en er, waarschijnlijk, een ranked top150 van maken. Maar voor nu heb ik beide lijsten gecombineerd tot wat voorlopig dé nieuwe lijst van mijn favoriete shorts is, een chronologisch gesorteerde lijst van 170 zeer aanbevolen korte films!!
beavis
-
- 6642 messages
- 15048 votes
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij een groter gedeelte gezien zou hebben, maar er zitten zeker ook obscuurdere titels tussen die je misschien niet zo makkelijk zou kunnen vinden... en een aantal horror gerelateerde shorts die wellicht niet ieders kopje thee zijn... was er iets in mijn lijst dat je opviel/aansprak (mag ook negatief zijn hoor)?
John Milton
-
- 24353 messages
- 13514 votes
Ik had ook meer verwacht, ik heb toch wel veel shorts gezien... Maar eigenlijk is dat leuk, want dan ga ik binnenkort eens op ontdekkingstocht! Lijkt me een mooie, eclectische lijst 
Een hoop van mijn favorieten zie ik hier terug, zoals deze: