- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Slechtste filmscènes
Slechtste filmscènes
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Na aanleiding van een hilarisch filmpje op Filmtotaal ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervaren als de slechtste filmscènes aller tijden! We hebben al een topic met de beste en meest briljante filmscènes, nu is het eens tijd voor de slechtste.
Klik hier voor het filmpje. Vooral die "O My Goooood" uit Troll 2 is echt geweldig leuk! 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
ik schaam me bijna voor 'I'm the king of the world' uit titanic
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
De verschrikkelijke over de top schreeuw het uit maar uit scène in Mystic River met Sean Penn Is that my daughter in there? . Misplaatst staaltje oversentimenteel, compleet misplaatst en onsubtiel dramamoment.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
De middelvinger in Cursed is hier wel op z'n plaats, maar is daardoor ook een van de meest hilarische scènes ooit.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Mijn grootste afknapper komt uit Signs - het moment dat de alien in beeld verschijnt. Daar gáát de magie van de verbeelding die zo zorgvuldig was opgebouwd!
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
De eerste die mij zo te binnen schieten zijn het penislied in The Sweetest Thing, het (verkrachte) einde van The Vanishing, de middelvinger in Cursed, Seagal's speech aan het einde van On Deadly Ground en het briefje met "I Love You" In World Trade Center.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
De scène uit StarWars, Attack of the Clones, waar de puber skywalker samen met zijn huppeltutje Natalie Portman tijdens een groots spektakel worden opgepikt door een voertuig dat minimaal 10 meter boven de grond voorts door het spektakel vliegt.
Portman valt dan uit het vliegtuig, normaliter hoort ze morsdood te zijn maar als een "stormtroeper" voorts op haar afstapt staat ze direct op, alsof het een scène betrof uit Life of Brian, kijkt links, rechts, en huppelt vrolijk door.
Maar goed, het valt bijna niet op in deze film waarbij de film tenenkrommend slecht is geregisseerd door George Lucas die het weet te presteren de slechtste sterf scène ooit, die van Skywalker met zijn moeder, op het witte doek te krijgen.
Deze film kondigt ook het tijdperk aan waarbij de film louter een grote trailer betreft voor de game versie.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
ik schaam me bijna voor 'I'm the king of the world' uit titanic
Hoe durf je! Een hele machitge sene.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
De scène in Scary Movie dat die jongen met het meisje naar bed gaat. Tenenkrommend hoor. Hij moet eerst haar schaamhaar weghalen met een kettingzaag, hoe kunnen mensen daar om lachen? En dat is nog maar de opzet tot de finale als de jongen klaar komt... 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
hmf, doe mij maar Monty Phyton.
The holy Grail ...
Kan ik me in vinden , geen secodne gelachen.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Na aanleiding van een hilarisch filmpje op Filmtotaal ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervaren als de slechtste filmscènes aller tijden! We hebben al een topic met de beste en meest briljante filmscènes, nu is het eens tijd voor de slechtste.
Klik hier voor het filmpje. Vooral die "O My Goooood" uit Troll 2 is echt geweldig leuk! 
Geweldig
Shark Attack 3 is voor mij de absolute winnaar 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Hoe durf je! Een hele machitge sene.
ik kijk iedere keer weg want het is dom
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Die uit die Ninja film vind ik eigenlijk wel de sterkste. 
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Ikzelf kies voor Texas Chainsaw Massacre (1974) : de achtervolging. En alle flashbacks van Saw.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Geweldig
Shark Attack 3 is voor mij de absolute winnaar 
haha briljant idd dat shark attack, ongelofelijk!
en daarnaast de ongeveer half uur durende flashback uit Bloodsport. Hoewel ik daar opzich ook wel weer van kan genieten.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Zo'n beetje alle scenes uit Silent Night Deadly Night part 2 zijn slecht...niet alleen die in het filmpje vertoond wordt.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
'The Penis Song' uit The Sweetest Thing
o mijn god! klopt
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Een scene uit They Live ( John Carpenter) waarin een kwartier lang geworsteld wordt. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
De scène in Scary Movie dat die jongen met het meisje naar bed gaat. Tenenkrommend hoor. Hij moet eerst haar schaamhaar weghalen met een kettingzaag, hoe kunnen mensen daar om lachen? En dat is nog maar de opzet tot de finale als de jongen klaar komt... 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Een scene uit They Live ( John Carpenter) waarin een kwartier lang geworsteld wordt. 
Haha, inderdaad slechte cinema
.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Haha, inderdaad slechte cinema
.
Yep. 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Xx_se7en_xX
-
- 575 messages
- 495 votes
Het is gewoon zo dom dat het grappig is. Ik vind vind het wel een leuke film hoor. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Slechtste weet ik niet maar het einde bij It is echt beschamend. Hele film is goed alleen op het einde blijkt 't een achterlijk insect te zijn. Jammer, jammer...